एमसेट हाल टिक्टस 26 अप्रैल से डाउन लोड किए जा सकते हैं

एमसेट में शिरकत के लिए दरख़ास्तें पेश करने की कल आख़िरी तारीख़ थी। इंजीनीयरिंग और मैडीसन के लिए रिकार्ड तादाद में दरख़ास्तें वसूल हुई हैं। इस तरह इस मर्तबा सख़्त मोसाबक़त होगी। कल 10 बजे शब तक वसूल हुई दरख़ास्तों की तादाद 3 लाख 84 हज़ार से ज़ाइद है। इंजीनीयरिंग केलिए 2 लाख 90 हज़ार और मैडीसन केलिए 93 हज़ार दरख़ास्तें वसूल हुईं।

मैडीकल में दाख़िला केलिए लड़कीयों की दरख़ास्तें ज़्यादा हैं ।7 हज़ार लड़कीयों ने दरख़ास्त दी है जबकि दरख़ास्त गुज़ार लड़कों की तादाद 37 हज़ार है। इंजीनीयरिंग केलिए एक लाख 83 हज़ार लड़कों और एक लाख 6 हज़ार लड़कीयों ने दख़वासत दी है। तक़रीबन एक हज़ार एक सौ उम्मीदवारों ने मैडीकल और इंजीनीयरिंग दोनों कोर्स में दाख़िला केलिए दरख़ास्तें दी हैं।

आख़िरी दिन ज़ाइद अज़ 17 हज़ार दरख़ास्तें अहदीदावं को वसूल हुईं। एमसेट 2012-ए-के कन्वीनर एन वे रमना राॶ ने कहा कि हाल टिक्टस 26 अप्रैल से डाउन लोड किए जा सकते हैं। 25 मई को नताइज का ऐलान करने की कोशिश की जाएगी।

इमतिहान 12 मई को मुक़र्रर है। हुक्काम ने कहा कि रैंकस का ऐलान इंटरमीडीयेट इमतिहानात मुनाक़िदा मार्च की असास पर किया जाएगा। इस के लिए सप्लीमेंटरी नताइज का इंतिज़ार नहीं किया जाएगा जैसा कि गुज़शता साल किया गया था।