ओपेन SSC कोर्स में दाख़िले की आज आख़िरी तारीख़

हैदराबाद 31 अक्टूबर (प्रैस रीलीज़) मिस्टर डी अशोक कवारडी नेटर आंधरा प्रदेश ओपेन स्कूल सोसाइटी ज़िला रंगा रेड्डी के बमूजिब ओपेन ऐस एससी कोर्स में दाख़िले की आख़िरी तारीख़ 31 अक्टूबर मुक़र्रर है। जो 100 रुपय जुर्माना के साथ होगी।

उन्हों ने कहाकि हुकूमत की जानिब से दाख़िला की तारीख़ में मज़ीद तौसीअ के कोई इमकानात नहीं हैं। आम हड़ताल के पेशे नज़र तारीख़ की तौसीअ की गई थी। दाख़िला के ख़ाहिशमंद तलबा-ए-5 अदद पासपोर्ट साइज़ कलर फ़ोटोज़, बरत सर्टीफिकट या साबिक़ में कुछ तालीम हासिल करे हैं तो इस की सनद के दो ज़ीराक्स और राशन कार्ड का एक अदद ज़ीराक्स कापी के साथ ओपेन ऐस एससी के सैंटरस पर रब्त क़ायम करसकते हैं।

उन्हों ने कहाकि आंधरा प्रदेश ओपेन स्कूल सोसाइटी की ऐस एससी की सनद भी रैगूलर ऐस एससी के मुमासिल है। ओपेन ऐस एससी कोर्स में दाख़िला के लिए कोई तालीमी सनद की ज़रूरत नहीं है। उम्मीदवार की उम्र कम अज़ कम 14 साल या इस से ज़्यादा हो, दाख़िला हासिल करसकते हैं। तलबा-ए-उर्दू, इंग्लिश, तलगो और हिन्दी मीडियम ज़रीया तालीम का इंतिख़ाब करसकते हैं। तलबा-ए-को सिर्फ 5 मज़ामीन का इंतिख़ाब करना होगा।

ओपेन ऐस एससी कोर्स को तर्क तालीम करनेवाली, काम करने वाले मर्द-ओ-ख़वातीन भी घर बैठे ये कोर्स करसकते हैं। हर इतवार को क्लासेस का एहतिमाम किया जाएगा। मज़ीद तफ़सीलात के लिए ऐम ऐम ग़ौस के सिल नंबर 8801971945 पर रब्त क़ायम करसकते हैं।