ओबामा के नाम धमकी आमेज़ और ज़हर आलूद मकतूब

वाशिंगटन, 1 जून: (पी टी आई) अमेरीका के सदर बारक ओबामा के नाम एक धमकी आमेज़ ज़हर आलूद मकतूब को एफ़ बी आई ने रोक लिया और हुक्काम इस ज़िमन में टेक्सास में एक शख़्स से पूछगिछ कर रहे हैं। इस मकतूब को जो माज़ी में न्यूयार्क सिटी मेयर माईकल ब्लूमबर्ग को भेजे गए मुश्तबा ज़हर आलूद मकतूब से मुशाबेह था।

वफ़ाक़ी एजेंसी के ज़िम्मेदारों ने उसे मुक़र्ररा मुक़ाम पर पहूंचने से पहले ही रोक लिया। खु़फ़ीया ख़िदमात के तर्जुमान ने कहा कि अमेरीकी खु़फ़ीया ख़िदमात का इदारा ही इस बात की तौसीक़ कर सकता है कि आया व्हाईट हाउस में डाक की जांच करने वाले इदारा ने इस मुश्तबा मकतूब को रोका है।

माज़ी में न्यूयार्क के मेयर ब्लूमबर्ग को भी ऐसे मुश्तबा ज़हर आलूद मकतूब ज़रीया डाक रवाना किए गए थे। डू नौवाँ ने कहा कि ये मकतूब एफ़ बी आई मुशतर्का दहशतगर्दी टास्क फ़ोर्स को जांच और मज़ीद मायनों की ग़रज़ से रवाना कर दिया गया है।

इस मकतूब का मतन भी माज़ी में मेयर और उनके ग्रुप को भेजे गए मकतूब से मुशाबहत रखता है। एन बी सी न्यूज़ ने पुलिस और क़ानून नाफ़िज़ करने वालों के हवाले से कहा है कि मकतूब में ये धमकी दी गई थी कि इस मकतूब में जो कुछ भी है इससे मैंने आप के लिए जो मंसूबा बनाया है इसका तक़ाबुल नहीं किया जा सकता।

ओबामा और ब्लूमबर्ग को भेजे गए मकतूब के ज़िमन में टेक्सास के एक शख़्स से पूछगिछ कर रहे हैं ताकि इस बात का पता चलाया जा सके कि आया उन मुक्तो बात से इसका कोई ताल्लुक़ है। ओबामा के तर्जुमान जोश अर्नेस्ट ने कहा कि ओबामा इस वाक़िया से बाख़बर हैं।