करीमनगर में मुस्लिम ख़वातीन के लिए कर्ज़ों की मंज़ूरी

आमना बेगम रियास्ती नायब सदर अक़ल्लीयती सिल तेलगुदेशम पार्टी ने बेरोज़गार अक़ल्लीयती ख़वातीन में शऊर बेदार करते हुए उन्हें मायनारीटी फायनेन्स कारपोरेशन करीमनगर से सब्सीडी दिलवाते हुए फी कस एक लाख रुपय आंधरा बैंक कमान करीमनगर से क़र्ज़ा जात की इजराई करवाई और उन ख़वातीन को आंधरा बैंक कमान करीमनगर से चेक दिलवाए गए। इस मौक़ा पर उन्होंने कहा कि मुस्लिम ख़वातीन हुकूमत की जानिब से पेश की गई बेरोज़गारों के लिए अनगिनत स्कीमे हैं और बहुत सारे मायनारीटी के अफ़राद मालूमात की कमी की वजह से इस्तेफ़ादा करने से महरूम हैं। इन नौ ख़वातीन को फी कस एक लाख के हिसाब से चेक इजरा किए गए।

जिन बेरोज़गार ख़वातीन को चेक्स दिए गए इनमें हफ़सा नक़ीब, तस्लीम फ़ातिमा, साजिदा बेगम, करीम अलनिसा , निकहत फरहाना, अरशीन फ़ातिमा, ज़रीना फ़ातिमा, नाज़िश फ़ातिमा, संजीदा तरन्नुम शामिल हैं। इन ख़वातीन ने आमना बेगम तेलगुदेशम क़ाइद का तहा दिल से शुक्रिया अदा किया जिनकी काविशों और मेहनत से उनके बिज़नेस यूनिट क़ायम हुए और वो आज अपने ख़ानदान की कफ़ालत करने के मौक़िफ़ में हैं। इन ख़वातीन ने आंधरा बैंक मैनेजर कमान करीमनगर का भी शुक्रिया अदा किया।

उन्होंने मयनारीटी ख़वातीन की हिम्मत अफ़्ज़ाई करते हुए अपने बैंक से क़र्ज़ा जात इजरा करते हुए दूसरे बैंक मैनेजरों के लिए एक मिसाल क़ायम की। हुकूमत आंधरा प्रदेश मायनारीटी फायनेन्स कारपोरेशन की तरफ़ से हर बेरोज़गार को तीस हज़ार रुपय की सब्सीडी एक लाख के क़र्ज़ा पर दी जाती है। जिसको आंधरा बैंक और कमिशनर म्यूनसिंपल कारपोरेशन ने तरग़ीब दी मगर मायनारीटी कारपोरेशन के ओहदेदारों ने सिर्फ पंद्रह हज़ार रुपय की सब्सीडी जारी करते हुए मुस्तहिक़ ख़वातीन की हक़तलफ़ी की। इस मौक़ा पर आमना बेगम ने मायनारीटी कारपोरेशन करीमनगर से अपील की है कि वो बाक़ी पंद्रह हज़ार सब्सीडी जारी करते हुए तलाफ़ी कर दें ताकि ग़रीब मायनारीटी अवाम हुकूमत की स्कीमों से भरपूर इस्तेफ़ादा कर सकें।