कर्नाटक में 1,42,534 करोड़ रुपये का बजट पेश

आनेवाले पंचायत चुनाव के पेशे नज़र चीफ़ मिनिस्टर कर्नाटक सदर उमय्या ने कई स्कीमात के साथ एक बेहतरीन बजट पेश किया है। चीफ़ मिनिस्टर सदर उमय्या ने जो बजट पेश किया है वो जुमला 1,42,534करोड़ रुप्ये और 3,058 करोड़ रुप्ये ख़सारा बजट पेश किया है।1,10,235करोड़ रुप्ये हासिल करने का निशाना मुक़र्रर किया गया है कुल आमदनी 1,42,534करोड़ रूप्ये हासिल होगी 22,950करोड़ क़र्ज़ देने का निशाना मुक़र्रर किया गया है।

चीफ़ मिनिस्टर सदर उमय्या ने साल 2015-16का जो बजट पेश किया उस में 30 नए पुलिस स्टेशन क़ायम करने का एलान किया गया पुलिस मुलाज़िमीन के लिए हर साल एक हज़ार रुप्ये मेडिकल अलाउंस दिया जाएगा। ख़वातीन के तहफ़्फ़ुज़ को यक़ीनी बनाने के लिए एस पी के बिशमोल 20 अफ़राद पर मुश्तमिल एक टीम तशकील दी जाएगी तमाम डिस्ट्रिक्ट हॉस्पिटलों में वेंटीलेटर के बिशमोल आई सी यू का क़ियाम होगा।दिमाग़ी बुख़ार के बिशमोल तमाम वबाई अमराज़ का पता लगाने के लिए लेबारेटरी क़ायम की जाएगी। मंगलोर ,गदग में एव श हॉस्पिटल क़ायम किए जाऐंगे।

सरकारी हॉस्पिटलों में मुफ़्त अदवियात स्पलाई की जाएगी ।तमाम प्राइमरी और हाई स्कूलों की तरक़्क़ी के लिए इक़दमात किए जाऐंगे ।मार्कीट के ताल्लुक़ से चीफ़ मिनिस्टर सदर उमय्या ने बताया कि निर्मल मार्किट स्कीम पर अमल आवरी की जाएगी ।25अहम ए पी एमसी मार्कीट को असरी बनाया जाएगा।

इस के लिए 50 करोड़ रुप्ये मुख़तस किए गए हैं मार्कीट में बैत उल-ख़ला की तामीर भी की जाएगी। बजट में शेडूल कासट तबक़े के लिए 1.5लाख मकानात और एससी तबक़ा की श्मशान भूमी महफ़ूज़ करने का एलान किया गया। आसान शादी करने वालों को पच्चास हज़ार रुप्ये तक इमदाद दी जाएगी। एससी तलबा-ए-के लिए दो लाख रुप्ये तक इमदाद दी जाएगी। चीफ़ मिनिस्टर सदर उमय्या ने साल2015-16के बजट में डाक्टर यू आर अनंतमूर्ति के नाम पर रिसर्च बैंच क़ायम करने का एलान किया है। ख़वातीन के एमरजेंसी ईलाज के लिए दो करोड़ रुप्ये मुख़तस करने का एलान किया है।