कर्नाटक : स्टेट पुलिस की आला क़ियादत में रसा कुशी

रियासती वज़ीर-ए-दाख़िला जॉर्ज का अपने महिकमा पर कंट्रोल नहीं, मुस्ताफ़ी होजाएं : बी जे पी

बी जे पी ने आज वज़ीर-ए-दाख़िला के जे जॉर्ज के इस्तीफ़े का मुतालिबा करते हुए उन्हें अपने महिकमे का कंट्रोल खो देने और दार-उल-हकूमत शहर में पुलिस की आला सफ़ में बरसर-ए-आम शर्मनाक चपक़ुलश के तनाज़ुर में ला ऐंड आर्डर पर क़ाबू पाने में भी नाकामी का इल्ज़ाम ठहराया है।

बी जे पी ने सिटी पुलिस की आला क़ियादत में इख़तेलाफ़ राय के पेशे नज़र गवर्नर एच आर भ्रदवाज को एक मैमोरंडम में कहा कि ये रियासत गुज़श्ता चार यौम से आला पुलिस क़ियादत की बरसर-ए-आम चपक़ुलश के निहायत परेशानकुन और शर्मनाक वाक़िया का नज़ारा कररही है। साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर और असेम्बली में अपोज़िशन के लीडर जगदीश शीटार और साबिक़ डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर आर अशोक की दस्तख़त शूदा याददाश्त का पस-ए-मंज़र पुलिस की आला क़ियादत में नाशाइस्ता झगड़ा है जबकि एक सीनियर आई पी एस ऑफीसर पी रवीन्द्रनाथ पर किसी काफ़ी शाप में एक ख़ातून की तसावीर लेने का इल्ज़ाम आइद किया गया।

रवीन्द्रनाथ जिन का इस ख़ातून की शिकायत पर कर्नाटक स्टेट रिज़र्व पुलिस के ऐडीशनल डी जी पी के ओहदे से तबादला कर दिया गया, उन्होंने जुमेरात को सिटी पुलिस सरबराह राघवेन्द्र औराडकर के ख़िलाफ़ शिकायत दायर करते हुए उन्हें एससी एसटी ऐक्ट के तहत ज़ुल्म ढाने का इल्ज़ाम ठहराया।

ये बयान करते हुए कि वज़ीर-ए-दाख़िला जिन्हें इस मामले में मुदाख़िलत करना चाहिए था, बदस्तूर ख़ामोश तमाशाई हैं हालाँकि पुलिस की साख ख़ुद सीनियर आफ़िसरान ने अवाम में नीलाम करदी है, बी जे पी के मकतूब में कहा गया कि रियासती मशीनरी मफ़लूज होकर रह गई है। नीज़ ये कि चीफ़ मिनिस्टर और वज़ीर-ए-दाख़िला ने महिकमा पुलिस पर कंट्रोल बिलकुलिया खो दिया है।