कांग्रेस पार्टी, अक़लियतों की तरक़्क़ी के अह्द की पाबंद

नांदेड़ शहर के पिर बुरहान इलाके की सड़कों की हालत चंद बरसों पहले तक इंतिहाई ख़सताहाली का शिकार बनी हुई थी। लेकिन कांग्रेस पार्टी ने जब इस इलाके की तरफ अपनी तवज्जा दहानी की तब इस रोड की मरम्मत पर 12 करोड़ रुपये ख़र्च किए गए।

जिस के बाइस अब मुझे शहर के पिर बुरहान इलाके की इस सड़क को देख कर एसा मालूम होता है कि में मुंबई के मुहम्मद अली रोड पर खड़ा हूँ।

इन ख़्यालात का इज़हार महाराष्ट्र के साबिक़ वज़ीर-ए-आला अशोक राव‌ चौहान ने शहर के पिर बुरहान इलाके में मुनाक़िदा एक चुनाव जल्सा-ए-आम के दौरान बयान की।

अशोक राव् चौहान ने कहा कि में ख़ुदा का शुक्र गुज़ार हूँ कि वो इस इलाक़ा , शहर , ज़िला और मुल्क को अमन-ओ-सुकून का गहवारा बनादे।हम इस पारलीमानी चुनाव में 2014 में जीत हासिल करें या शिकस्त से दो-चार हूँ लेकिन आप और मेरे दरमयान जो एक मुहब्बत , ख़ुलूस और प्यार का जज़बा बना हुआ है वो उलफ़त का रिश्ता हमेशा बरक़रार रहेगा।

इस चुनाव जल्सा-ए-आम में अशोक राव‌ चौहान ने कहा कि में आप से दुआ की दरख़ास्त करता हूँ कि जिस तरह आँजहानी शंकर राव‌ चौहान ने मराठवाड़ा की तरक़्क़ी के लिए अपनी तमाम तर सलाहीयतों को सिर्फ़ किया था बिलकुल वेसे ही में इस शहर और ज़िला की तरक़्क़ी के लिए अपनी तमाम तर सलाहीयतों को सर्फ़ करूंगा।

लेकिन इस के लिए आप को कांग्रेस पार्टी के हाथों को मज़बूत करना होगा और वो मज़बूती 17 अप्रैल को कांग्रेस पार्टी के हक़ में राय दही के ज़रीये मुम्किन होसकती है। कांग्रेस पार्टी अक़लियतों की तरक़्क़ी के लिए पाबंद है और अक़लियती बिलख़सूस मुस्लिम महलों के बुनियादी मसाइल को हल करने के लिए हमेशा कोशां रहेगी।