कांग्रेस हुकूमत की उल्टी गिनती शुरू

हैदराबाद २९ अप्रैल (सियासत न्यूज़) वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत की उल्टी गिनती शुरू हो चुकी है और तलगो देशम पार्टी बिस्तर-ए-मृग अपनी आख़िरी सांसें गिन रही है। ज़िमनी इंतिख़ाबात में हुक्मराँ कांग्रेस और असल अप्पोज़ीशन तलगो देशम की कोशिशें रायगां जाएंगी और वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी भारी अक्सरीयत से तमाम हलक़ों में कामयाबी हासिल करेगी। आज यहां प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर जय प्रभाकर राव‌ ने कहा कि कांग्रेस हुकूमत फ़लाही असकीमात पर अमल करने और तेलगुदेशम अप्पोज़ीशन का तामीरी रोल अदा करने में नाकाम हो चुकी है।

दोनों जमातों को 18 असम्ब‌ली हलक़ों और एक लोक सभा हलक़ा के अवाम समुंद्र में फेंक देंगी। ग़रीब अवाम और किसानों के मुफ़ादात की ख़ातिर ऐवानों की रुकनीयत से मुस्ताफ़ी होने वाले जगन के हामी तमाम अरकान असैंबली को भारी अक्सरीयत से अवाम कामयाब बनाईंगी। उन्हों ने कहा कि रियासत के अवाम पूरी तरह जगन के साथ हैं, बिलख़सूस नौजवान तबक़ा जगन को चीफ़ मिनिस्टर बनाने और रियासतके मसाइल को हल करने के लिए बेचैन ही। जगन जहां भी जा रहे हैं, अवाम इन का वालहाना इस्तिक़बाल कर रहे हैं।

बेशतर क़ाइदीन वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी में शामिल हो रहे हैं। जगन मोहन रेड्डी की मक़बूलियत से कांग्रेस और तलगो देशम दोनों ख़ौफ़ज़दा हैं।रियासत के अवाम को गुमराह करने के लिए जगन के ख़िलाफ़ दोनों जमातें बेबुनियाद इल्ज़ामात आइद कर रही हैं। उन्हों ने कहा कि ज़िमनी इंतिख़ाबात के बाद किसी भी वक़्त कांग्रेस हुकूमत इक़तिदार से बेदख़ल हो सकती है और रियासत में वस्त मुद्दती इंतिख़ाबात मुनाक़िद हो सकते हैं। उन्हों ने कहा कि वाई ऐस आर कांग्रेस पार्टी ही मुस्तक़बिल में हुकूमत बनाएगी