किरण कुमार रेड्डी ना अहल(योग्य‌) वादों पर अमल करने से क़ासिर

हैदराबाद ।०१ नवम्बर‌ (सियासत न्यूज़) किरण कुमार रेड्डी ना वाअदा करसकते हैं और ना ही किए गए वाअदा पर अमल करने के मौक़िफ़ में हैं । साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर अचनदरा बाबू नायडू की जानिब से किए जाने वाले वादों पर तन्क़ीद के बजाय आइन्दा देढ़ साल के दौरान चीफ़ मिनिस्टर इन वादों पर अमल करके য৒ब दिखाएंगे । रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर डी वीरा भद्रा राव‌ ने आज प्रैस कान्फ़्रैंस से ख़िताब करते हुए ये बात कही ।

उन्हों ने करण कुमार रेड्डी को नाअहल चीफ़ मिनिस्टर क़रार देते हुए कहा कि चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से किरण कुमार रेड्डी ने कोई ऐसा कारनामा अंजाम नहीं दिया जिस से उन्हें याद रखा जा सके । मिस्टर डी वीरा भद्रा राव‌ ने बताया कि अगर 2014 -ए-में तलगोदीशम पार्टी को इक़तिदार हासिल होता है तो तेलगुदेशम पार्टी ज़रूर किए गए वादों को पूरा कर दिखाएगी । उन्हों ने बताया कि सिर्फ फुज़ूलखर्ची को रोकते हुए बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों पर क़ाबू पाने के ज़रीया रियासत की मआशी हालत में ज़बरदस्त तबदीली लाई जा सकती है ।

इलावा अज़ीं हुकूमत अगर मआशी इस्लाहात लाती है तो ऐसी सूरत में रियासत के मजमूई बजट में इन्क़िलाबी इज़ाफ़ा किया जा सकता है । रियासत में ज़रई शोबा सब से ज़्यादा एहमीयत का हामिल है लेकिन बरसर-ए-इक़तिदार जमात करोड़ों रुपय की सब्सीडी फ़राहम करते हुए सनअती शोबा को सहूलतें-ओ-रियायतें फ़राहम कर रही हैं और ज़रई शोबा को यकसर नजरअंदाज़ कर दिया गया है जिस के सबब रियासत के मालिया पर भी असर पड़ा है ।

ज़रई शोबा की तरक़्क़ी देने के मुआमले में तेलगुदेशम पार्टी अपने अह्द को पूरा करेगी । मिस्टर डी वीरा भद्रा राव‌ ने बताया कि चंद्रा बाबू नायडू और तलगोदीशम पार्टी की बढ़ती हुई मक़बूलियत बरसर-ए-इक़तिदार जमात और वाई ऐस आर कांग्रेस दोनों ही ख़ौफ़ज़दा हैं । उन्हों ने बताया कि राज शेखर रेड्डी ने करोड़ों रुपय की बदउनवानीयों के ज़रीया रियासत को नुक़्सान पहूँचा या है । उन के ख़ानदान से चीफ़ मिनिस्टर कोई सवाल करने के मौक़िफ़ में नहीं है । अगर सिर्फ मादिनी(खान से निकला हुआ) कानों को टनडरस के ज़रीया हवालगी को यक़ीनी बनाया जाय तो सरकारी खज़ाने भर जाएंगे ।

उन्हों ने बताया कि चंद्रा बाबू नायडू की यात्रा ने चीफ़ मिनिस्टर को लड़खड़ा दिया है । ना सिर्फ कांग्रेस बल्कि शर्मीला भी अपनी पदयात्रा के दौरान तलगोदीशम पार्टी को निशाना बना रही है । मुल़्क की तारीख़ में पहली मर्तबा अप्पोज़ीशन में रहने वाली सयासी जमात अहम अप्पोज़ीशन को निशाना बना रही है और हुकूमत को नजरअंदाज़ कर रही है ।

बरसर-ए-इक़तिदार जमात बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों की पर्दापोशी के ज़रीया दौलत बटोरने वाले अफ़राद की पुश्तपनाही (सहायता)कर रही है जिस के सबब फ़लाही असकीमात पर मूसिर(शक्तिशाली) अमल आवरी को यक़ीनी बनाया जाना मुम्किन नहीं है । तेलगुदेशम दौर-ए-हकूमत में बदउनवानीयों-ओ-बे क़ाईदगियों को किसी तरह से भी फ़रोग़ नहीं दिया गया जिस के नतीजा में तेलगुदेशम पार्टी ने रियासत की तरक़्क़ी में अहम किरदार(रोल‌) अदा किया है ।