किसानों को 7 घंटे बर्क़ी सरबराही यक़ीनी बनाने की हिदायात

हैदराबाद ।३१ । मई : ( सियासत न्यूज़ ) : चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने किसानों को किसी भी सूरत में सात घंटे बर्क़ी सरबराही को यक़ीनी बनाने की हिदायात जारी किया है । रियास्ती सकरीटरीट में चीफ़ सैक्रेटरी पंच देवीदी और दीगर आली ओहदेदारों के हमराह बर्क़ी शोबा पर तफ़सीली जायज़ा इजलास के दौरान चीफ़ मिनिस्टर ने ये हिदायात जारी कीं ।

उन्हों ने इस ज़िमन में मौसूला शिकायात पर ग़ौर करने की भी हिदायात दी । उन्हों ने डिस्कॉम ओहदेदारों से कहा कि वो मुसलसल इस मसला पर निगरानी रखें । चीफ़ मिनिस्टर ने बर्क़ी ओहदेदारों से कहा कि वो नाकारा ट्रांसफॉर्मर्स को फ़ौरी तबदील करदें और इस सिलसिला में जी पी ऐस सिस्टम से इस्तिफ़ादा करें ।

उन्हों ने डिस्कॉमस ओहदेदारों से कहा कि वो उन्हें नाकारा ट्रांसफॉर्मर्स की तबदीली के मुताल्लिक़ माहाना रिपोर्ट रवाना करें । चीफ़ सैक्रेटरी पंकज दीवीदी परनसपाल सैक्रेटरी इनफ़रास्ट्रक्चर ऐंड अनोसटीटस , सुचित्रा भट्टाचार्य , सी एम डी , ए पी ट्रांस्को , ऐच समारिया , एम डी ए पी जीनको के विजय‌ आनंद सैक्रेटरी चीफ़ मिनिस्टर के ऐस जवाहर रेड्डी , एम डी सी पी डी सी ईल , जी अनंता रामू एम डी एस पी डी सी ईल , विद्या सागर रेड्डी एम डी , एन पी डी सी ईल , नरसिम्हा रेड्डी , जे एम डी रंगाना थम-ओ-दीगर ओहदेदारों ने इस इजलास में शिरकत की ।

ए पी ट्रांस्को सी ए डी सुचित्रा भट्टाचार्य-ओ-दीगर ओहदेदारों ने चीफ़ मिनिस्टर को इस बात से वाक़िफ़ करवाया कि ज़रई शोबा को मौजूदा सात घंटे बर्क़ी सरबराही की सूरत-ए-हाल इतमीनान बख़श है जब कि छोटे पैमाने की सनअतें , मिल्स , पोल्ट्री , कोल्ड असटोरीज , सरकारी दवा ख़ानों , वग़ैरा को बर्क़ी कटौती से इस्तिस्ना दिया गया है ।

बर्क़ी ओहदेदारों ने गुज़शता सालों के दरमयान बर्क़ी खपत के बारे में मुकम्मल तफ़सीलात से आगाह करवाया । उन्हों ने बताया कि आंधरा प्रदेश में मलिक के दीगर रियास्तों के मुक़ाबिल बर्क़ी सरबराही के मौक़िफ़ में बहुत हद तक बेहतर है ।।