के सी आर और वज़ीर फाइनैंस को धमकी आमेज़ कालिस

एक नौजवान को टी आर एस सरबराह के चन्द्रशेखर राव‌ और रियासती वज़ीर फाइनैंस ए राम नारायण रेड्डी को धमकी आमेज़ फ़ोन कॉल्स करने की पादाश में गिरफ़्तार करलिया गया है।

पुलिस ने ये बात बताई। ये 17 साला नौजवान ज़िला नेल्लोरे में इंटरमीडिएट का तालिब-ए-इल्म है। आंध्र प्रदेश पुलिस ने उसे बैंगलौर से गिरफ़्तार किया और हैदराबाद से लाई है।

पुलिस के बमूजब उस नौजवान ने चन्द्रशेखर राव‌ और ए राम नारायण रेड्डी के अलावा कई ख़वातीन को भी धमकी आमेज़ फ़ोन कॉल्स किए थे।

डी सी पी वेस्ट ज़ोन वे सत्य नाराय‌ना ने बताया कि नेल्लोरे पुलिस ने वज़ीर फाइनैंस को किए गए कॉल्स की बुनियाद पर मुक़द्दमा दर्ज किया है जबकि बंजारा हिलस पुलिस ने टी आर एस सरबराह को किए गए फ़ोन कालिस के सिलसिले में मुक़द्दमा दर्ज किया है।

उन्होंने बताया कि एसा लगता हैके ये नौजवान धमकी आमेज़ फ़ोन कॉल्स करने का आदी नज़र आता है। उसीने अपने कॉल्स में मुबयना तौर पर किया था कि ए राम नारायण रेड्डी और के चन्द्रशेखर राव‌ का सफ़ाया करदिया जाएगा।

उस लड़के के फ़ोन काल डाटा का पता चलाते हुए उसे बैंगलौर से गिरफ़्तार किया गया है। टी आर एस ने 12 अगस्ट कहा था कि के सी आर को जो मकतूब मौसूल हुआ था इस में कहा गया था कि चन्द्रशेखर राव‌ का अंदरून 10 यौम सफ़ाया करदिया जाएगा।

इस सिलसिले में पुलिस ने उस लड़के की तहरीर हासिल करली है और माहिरीन इस तहरीर-ओ-मकतूब दोनों का जायज़ा लेंगे। सत्य नाराय‌ना ने बताया कि इस नौजवान को जोई नायल होम मुंतक़िल करदिया गया है और मज़ीद तहकीकात जारी हैं।