कैरोलीन को फिर शिकस्त , कीवीटवा सेमीफाइनल में दाख़िल

इस्तंबोल । 29 अक्टूबर । ( ए पी ) आलमी नंबर कैरोलीन वो ज़न्निया की को सीज़न के इख़ततामी टूर्नामैंट डब्लयू टी ए चमपीन शिप में मुतवातिर दूसरे मुक़ाबले में भी शिकस्त का सामना करना पड़ा और इस मर्तबा उन्हें विंबलडन चमपीन पेट्रा कीवीटवा ने रास्त सीटों में 6-4,6-2 से शिकस्त दी ।

कीवीटवा ने क़तई चार खिलाड़ियों में रसाई हासिल करली है। जहां पहले से बेलारूस की विक्टोरिया आज़ रेणुका मौजूद है जिन्हों ने लेना के ख़िलाफ़ 6-2, 6-2 की आसान कामयाबी हासिल की। दिन के दूसरे मुक़ाबले में पोलैंड की एग्नसज़ यक्का राडोनसका ने रूसी टेनिस स्टार वीरा ज़ौ नय्यरवा को 1-6, 6-2 , 7-5 से शिकस्त दी।

रवां बरस विंबलडन चमपीन बनने वाली कीवीटवा ने कैरोलीन के ख़िलाफ़ दूसरे सट में भी हरीफ़ खिलाड़ी की दो मर्तबा सरवेस तोड़ते हुए कामयाबी हासिल की। कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए कीवीटवा ने कहा कि कैरोलीन के ख़िलाफ़ मुक़ाबले के दौरान मैंने महसूस करलिया था कि वो सद फ़ीसद मुज़ाहरा नहीं कृपा रही हैं। चैक जमहूरीया से ताल्लुक़ रखने वाली कीवीटवा ने टूर्नामैंट में खेले जा रहे राउनड रॉबिन मुक़ाबलों में 2-0 के रिकार्ड दर्ज करलिए हैं जब कि आलमी नंबर एक कैरोलीन का मौक़िफ़ 1-2 है।

आज़ रेणुका जिन्हों ने पहले मुक़ाबले में यू ऐस ओपन चमपीन साम असटोसर और दूसरे मुक़ाबले में फ़्रैंच ओपन चमपीन लेना को शिकस्त दी है चमपीन खिलाड़ियों के ख़िलाफ़ कामयाबी के बाद इज़हार-ए-ख़्याल करते हुए आज़ रेणुका ने कहा वो समझती हैं कि इन की हरीफ़ खिलाड़ी एक सख़्त और मसह बिकती खेल पेश करनेवाली खिलाड़ी हैं ख़ुसूसन लेना को अगर एक मर्तबा र्धम का मौक़ा दिया जाय तो उन के ख़िलाफ़ कामयाबी मुश्किल तरीन होजाती है।

आज़ रेणुका अपना आख़िरी ग्रुप मुक़ाबला मारियन बार्तोली के ख़िलाफ़ खेलेंगी जो कि ज़ख़मी होकर टूर्नामैंट से दसतबरदारी होजाने वाली शार इपोह की मुतबादिल खिलाड़ी हैं।