कोन्डा मुरली , क़ानूनसाज़ कौंसल की रुकनीयत(सदस्यता) से ना अहल क़रार दीए गए

सदर नशीन ए पी क़ानूनसाज़ कौंसल डाक्टर चकरा पानी ने कांग्रेस के रुकन क़ानूनसाज़ कौंसल कोन्डा मुरली को मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मियों में मुलव्वस(शामिल) होने पर कांग्रेस की शिकायत पर उन्हें कौंसल की रुकनीयत(सदस्यता) के लिये ना अहल क़रार दिया ।

वाज़ेह रहे कि कांग्रेस पार्टी के टिकट पर मुंतख़ब-ओ-नामज़द होने वाले तीनों कांग्रेस के अरकान क़ानूनसाज़ कौंसल मिस्टर एस वे मोहन रेड्डी मिस्टर कुंडा मुरली मिसिज़ पद्मावती वाई एस आर कांग्रेस पार्टी में शामिल होरहे थे कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी ने मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मियों में मुलव्वस(शामिल) होने वाले तीनों अरकान क़ानूनसाज़ कौंसल को कौंसल की रुकनीयत(सदस्यता) के लिये ना अहल क़रार देने की सदर नशीन क़ानूनसाज़ कौंसल डाक्टर चकरा पानी से नुमाइंदगी की थी ।

सदर नशीन कौंसल ने कांग्रेस के तीनों अरकान क़ानूनसाज़ कौंसल को नोटिस देते हुए जवाब देने की हिदायत दी थी । मिस्टर एस वे मोहन रेड्डी ने अपना इस्तीफ़ा पेश कर दिया था । जब कि मिसिज़ पी पद्मावती ने अपनी ग़लती का एतराफ़ करते हुए दुबारा कांग्रेस में शामिल होने का ऐलान करते हुए अपने आप को वाई एस आर कांग्रेस पार्टी की सरगर्मियों से दूर करलिया था ।

मिस्टर के मुरली के मुख़ालिफ़ पार्टी सरगर्मियों में हिस्सा लेने के सबूतों का जायज़ा लेने के बाद ये कार्रवाई की है जिस का कांग्रेस ने ख़ैर मक़दम किया है ।।