ख़ुद रोज़गार स्कीम अक़लियती बैंक क़र्ज़ पर सब्सीडी शराइत में नरमी

ख़ुद रोज़गार स्कीम के तहत अक़लियतों को बैंक से मरबूत क़र्ज़ पर सब्सीडी की इजराई के सिलसिले में तेलंगाना हुकूमत की तरफ से शराइत में नरमी के बाद दरख़ास्तों के इदख़ाल की रफ़्तार तेज़ होचुकी है।

हुकूमत ने शराइत में नरमी के अलावा दरख़ास्तों के इदख़ाल की तारीख़ में तौसी का फ़ैसला किया है। मैनेजिंग डायरेक्टर अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन प्रोफेसर एसए शकूर के मुताबिक़ साल 2014-15 के तहत सब्सीडी के हुसूल के लिए तेलंगाना के 10 अज़ला से 10,000 से ज़ाइद दरख़ास्तें दाख़िल की गईं।

उन्होंने बताया कि सब से ज़्यादा दरख़ास्तें ज़िला महबूबनगर से दाख़िल हुई हैं जबकि हैदराबाद दूसरे नंबर पर है। महबूबनगर से 4124 दरख़ास्तें दाख़िल की गईं जबकि हैदराबाद से अभी तक 1474 दरख़ास्तें दाख़िल की गईं। मेदक से 1391 , आदिलाबाद 1054 , निज़ामबाद 672 , करीमनगर 363 , वरंगल 198 , खम्मम 408, नलगेंडा 534 और रंगारेड्डी से 598 दरख़ास्तें दाख़िल की गईं। इस स्कीम के लिए दरख़ास्तों की आख़िरी तारीख़ 15 अप्रैल मुक़र्रर की गई है। सब्सीडी की फ़राहमी के लिए बजट में 82 करोड़ 40 लाख रुपये फ़राहम किए गए और मुक़र्ररा आख़िरी तारीख़ तक तवक़्क़ो हैके 20,000 से ज़ाइद दरख़ास्तें दाख़िल होंगी। 13 मार्च से ऑनलाईन रजिस्ट्रेशन का आग़ाज़ हुआ है।

हुकूमत ने स्कीम से इस्तेफ़ादा के लिए उम्र की हद को 40 से बढ़ाकर 55 साल करने का फ़ैसला किया है और इस सिलसिले में अहकामात जारी करदिए गए हैं। उम्र की हद में इज़ाफे का मक़सद ज़्यादा से ज़्यादा तादाद में अक़लियती ख़ानदानों को स्कीम से इस्तेफ़ादे का मौक़ा फ़राहम करना है।

इस स्कीम के तहत बैंक ट्रांसपोर्ट से मुताबिक़ कारोबार के लिए तीन लाख रुपये तक का क़र्ज़ मंज़ूर करता है जबकि दुसरे कारोबार के लिए क़र्ज़ की हद 2.5 लाख है। अक़लियती फाइनैंस कारपोरेशन क़र्ज़ की 50 फ़ीसद रक़म बतौर सब्सीडी जारी करता है और सब्सीडी की आज़म तरीन हद एक लाख रुपये है। 2013-14 के मुंतख़ब उम्मीदवारों को सब्सीडी की इजराई का अमल तक़रीबन मुकम्मिल होचुका है और मुताल्लिक़ा बैंकों से ज़रूरी मुआहिदात की तकमील के बाद उम्मीदवारों के अकाउंट में सब्सीडी की रक़म मुंतक़िल करदी जाएगी। हुकूमत सब्सीडी से मुताल्लिक़ स्कीम में बजट के मुकम्मिल ख़र्च ना होने की सूरत में इस के इस्तेमाल के लिए एक और स्कीम का मंसूबा रखती है। ग़रीब ख़ानदानों से ताल्लुक़ रखने वाले अफ़राद को फाइनैंस कारपोरेशन से 100 ऑटो जारी करने की तजवीज़ है। इस स्कीम की तफ़सीलात को ओहदेदार क़तईयत दे रहे हैं। ताहम इस पर अमल आवरी का इन्हिसार बजट की दस्तयाबी पर रहेगा।