गंभी रावपेट में ख़वातीन का रास्ता रोको एहतेजाज

आसरा स्कीम के तर्ज़ सरकारी तौर पर बीड़ी मज़दूरों को दिए जाने वाले माहाना वज़ीफे की अदम मंज़ूरी के सबब हज़ारहा बीड़ी मज़दूर ख़वातीन जिन की क़ियादत CITU क़ाइदीन कर रहे थे सब से पहले ग्राम पंचायत ऑफ़िस का घेराऊ किया और बादअज़ां गांधी चौक पर ज़बरदस्त रास्ता रोको मुज़ाहरा किया।

ख़वातीन की एक बड़ी तादाद जो के वज़ाइफ़ की अदम मंज़ूरी पर हुकूमत पर सख़्त नाराज़ थे मुख़ालिफ़ हुकूमत नारेबाज़ी की और हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो तमाम के तमाम बीड़ी मज़दूर जिन के यहां PFमौजूद है को माहाना दिए जाने वाले वज़ीफे का हक़दार क़रार देते हुए उन्हें वज़ीफ़ा मंज़ूर करें। दुसरी सूरत में ख़वातीन ने आइन्दा दिनों RDO और कलक्ट्रेट का घेराऊ का इंतेबाह दिया।

इस मौके पर CITU क़ाइदीन नुमाइंदों को बताया कि सद फ़ीसद ख़वातीन बीड़ी बनाकर अपने अफ़रादे ख़ानदान की मदद कर रही हैं और अनक़रीब बीड़ी के का ख़ानों के बंद होजाने के सबब उन का रोज़गार मुतास्सिर होगा। जबकि नौ तशकील शूदा रियासत तेलंगाना की हुकूमत चुनाव के दौरान अपने चुनाव मंशूर में जीवाणा बरतको स्कीम के सात बीड़ी मज़दूरों को माहाना 1000 रुपये वज़ीफ़ा देने का वादा किया था। CITU के क़ाइदीन ने कहा कि बीड़ी मज़दूरों के वज़ाइफ़ की मंज़ूरी बदउनवानीयाँ और शराइत रखे गए वो नामुनासिब है हुकूमत ने जामि सर्वे के दौरान जिन अफ़राद ने अपने सर्वे के दौरान बीड़ी मज़दूर लिखवाया उन्हें ही वज़ीफ़ा मंज़ूर किया जा रहा है जबकि बहुत सारी ख़वातीन बीड़ी वर्कर्स है जिन के पास PF भी मौजूद है लेकिन उन्हें अभी तक वज़ीफ़ा मंज़ूर नहीं किया गया।

CITU के क़ाइदीन ने हुकूमत से मुतालिबा किया कि वो तमाम PF रखने वाले बीड़ी मज़दूर ख़वातीन को वज़ीफ़ा का हक़दार क़रार दें और उन्हें वज़ीफ़ा मंज़ूर कने। दो घंटे के लिए किए गए इस रास्ता रोको मुज़ाहिरे के सबब गाड़ीयों की आमद-ओ-रफ़त का निज़ाम दिरहम ब्रहम होगया और मुसाफ़िरीन को कई मुश्किलां दरपेश आई।