घर से फरारी पर लड़की के बाल काट दिए गए

बैतूल, 31 मार्च (पी टी आई) पुलिस ने 16 अफ़राद के ख़िलाफ़ एक रिपोर्ट दर्ज रजिस्टर की है कि वो एक क़बाइली पंचायत का हिस्सा बने जिस ने हाल में एक लड़की को मुबय्यना तौर पर घर से फरारी पर बरसर-ए-आम इस के बाल काटते हुए सज़ा दी।

बैतूल डिस्ट्रिक्ट हैड क्वार्टर्स से तक़रीबन पाँच कीलोमीटर दूर वाक़्य मौज़ा चखलार में क़बाइली पंचायत ने लड़की के अंकल को भी सज़ा दी कि वो मुबय्यना तौर पर इस के साथ फ़रार हुआ। उसे गले में जूतों का हार डाल कर और इस के सीने पर चक्की का पत्थर बांधर कर चक्कर लगाने पर मजबूर किया गया।

अगरचे लड़की जिस की उम्र तक़रीबन 18 साल है, यही गिड़गिड़ाया कि इस के अंकल ने उसे विलेज मार्कीट से अग़वा किया था, लेकिन क़बाइली पंचायत ने बताया जाता है कि उसकी मिन्नत-ओ-समाजत पर कोई तवज्जु नहीं दी और उस की तौहीन की।

देहातियों ने पुरशोर अंदाज़ में कल पुलिस कार्रवाई के ख़िलाफ़ यहां सुप्रिटेंडेंट‌ आफ़ पुलिस (एस पी) ऑफ़िस के रूबरू एहतेजाज करते हुए मुतालिबा किया कि रिपोर्ट से दसतबरदारी इख़तियार की जाये। उन्होंने अपनी पंचायत के अमल को हक़बजानिब भी ठहराया क्योंकि ये उनका रिवाज है। ताहम पंचायत के फ़ैसले को गै़रक़ानूनी क़रार देते हुए पुलिस ने कहा कि एक केस दर्ज रजिस्टर करलिया गया और मज़ीद तहक़ीक़ात जारी हैं।