चंद्रबाबू की मुसलमानों को रमज़ान उल-मुबारक की मुबारकबाद

चीफ़ मिनिस्टर आंध्र प्रदेश एन चंद्रबाबू नायडू और वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद आंध्र प्रदेश प्ले रघूनाथ रेड्डी ने रमज़ान उल-मुबारक के आग़ाज़ पर मुसलमानों को मुबारकबाद पेश की है।

चंद्रबाबू नायडू ने अपने पयाम में कहा कि रमज़ान उल-मुबारक के मुक़द्दस महीने के आग़ाज़ पर वो मुसलमानों को मुबारकबाद पेश करते हैं। ये महीना इबादतों का महीना है और उनकी हुकूमत इस माह के दौरान आंध्र प्रदेश के तमाम इलाक़ों में मुस्लमानों को हर मुम्किन सहूलतें फ़राहम करेगी।

उन्होंने कहा कि तेलुगु देशम हुकूमत अक़लियतों की भलाई और तरक़्क़ी से मुताल्लिक़ तमाम इस्कीमात पर अमल आवरी की पाबंद है। उन्होंने कहा कि अक़लियतों की तरक़्क़ी के सिलसिले में हुकूमत की तरफ से कोई कोताही नहीं की जाएगी और इस्कीमात पर बेहतर अंदाज़ में अमल किया जाएगा।

वज़ीर-ए-क़लीयती बहबूद प्ले रघूनाथ रेड्डी ने रमज़ान उल-मुबारक के आग़ाज़ पर मुसलमानों को मुबारकबाद पेश करते हुए नेक तमन्नाओं का इज़हार किया। उन्होंने कहा कि आंध्र प्रदेश के तमाम सरकारी मुलाज़िमीन इस माह-ए-मुक़द्दस के दौरान शाम 4 बजे दफ़्तर से घर वापिस होसकते हैं। हर साल की तरह इस साल भी हुकूमत ने सरकारी मुलाज़िमीन को एक घंटे की रियायत दी है। उन्होंने बताया कि इस माह-ए-मुक़द्दस के दौरान मसाजिद और ईदगाहों में मुनासिब इंतेज़ामात के सिलसिले में तमाम ज़िला कलेक्टरस को हिदायात जारी की गईं।

उन्होंने कहा कि चीफ़ सेक्रेटरी के ज़रीये तमाम ज़िला कलेक्टरस को हिदायत दी गई हैके वो सेहत-ओ-सफ़ाई के अलावा बर्क़ी और पानी की बेहतर सरबराही को यक़ीनी बनाईं।