चंद्रा बाबू नायडू का शहि नशीन मुनहदिम(नष्ट/ तबाह‌) होना नेक शगून !

हैदराबाद ०१ नवम्बर :(सियासत न्यूज़) तलगोदीशम पार्टी सरबराह चंद्रा बाबू नायडू का शहि नशीन मुनहदिम होकर गिरना पार्टी के हक़ में बेहतर साबित होगा ! पार्टी सीनीयर क़ाइदीन ने /26 अक्टूबर को ज़िला महबूबनगर में शहि नशीन मुनहदिम होने के वाक़िया के मुताल्लिक़(संबंधित‌) इस तरह की तशहीर का आग़ाज़ किया है कि ये वाक़िया(घटना) 2014 -ए-इंतिख़ाबात(चुनाव‌) में तेलगुदेशम पार्टी के हक़ में नेक शगून साबित होगा ।

बताया जाता है कि तेलगुदेशम पार्टी के सीनीयर क़ाइदीन माज़ी की यादों को ताज़ा करते हुए ये पेश क़ियासी कररहे हैं कि मिस्टर नायडू के साथ पेश आया वाक़िया और उन की कमर में आई चोटें 2014 -ए-इंतिख़ाबात में पार्टी के उरूज की अलामत साबित होंगे ।

चूँकि 1983 -ए-में बानी तेलगुदेशम पार्टी आँजहानी एन टी रामा राव‌ भी अपनी यात्रा के दौरान शहि नशीन के मुनहदिम होने से गिर पड़े थे और उन्हें भी कमर वग़ैरा पर मामूली चोटें आएं थीं । इस के बाद हुए आम इंतिख़ाबात में तेलगुदेशम पार्टी को भारी अक्सरीयत से कामयाबी हासिल हुई और अप्पोज़ीशन क़ाइद भी असैंबली में मौजूद नहीं थे । तेलगुदेशम पार्टी क़ाइदीन का ये मानना है कि ज़िला महबूबनगर का वाक़िया भी पार्टी के मुस्तक़बिल(भविष्य‌) को बेहतर बनाएगा ।