चीनी सदर को इस्लाम में दिलचस्पी

सदर चीन हू जिन्ताओ ने ग़ैरमामूली जज़्बा ए ख़ैर सगाली का मुज़ाहरा करते हुए हिंदुस्तानी वफ़्द में शरीक चार सहाफ़ियों को इशाईये पर मदऊ किया।

इनमें मेनेजिंग एडिटर रोज़नामा सियासत जनाब ज़हीरुद्दीन अली ख़ां के इलावा ई टी वी , टाईम्स नाव और ट्रीब्यून के नुमाइंदे शामिल हैं। सदर चीन ने इस मौक़े पर इस्लाम और मुसलमानों के बारे में दिलचस्पी ज़ाहिर की । उन्हों ने इस्लाम के बारे में मुख़्तलिफ़ सवालात किए और नमाज़-ओ-रोज़े के बारे में इस्तिफ़सारात किए।

उन्हों ने इस्लाम की बुनियादी तालीम के इलावा ये भी पूछा कि मुसलमान रोज़ा किस तरह रखते हैं और उस की वजह किया है। नमाज़ के बारे में भी उन्होंने जानना चाहा।

वफ़्द में शरीक मुस्लिम नुमाइंदों ने सदर चीन को इस्लाम की बुनियादी तालीमात के इलावा नमाज़ और रोज़े के अग़राज़-ओ-मक़ासिद और इस के फ़वाइद पर रोशनी डाली। इशाईया में वज़ीर-ए-आज़म चीन ली केकियाइंग के इलावा कमीयूनिसट पार्टी के लीडर्स भी शरीक थे और उन्हों ने इस्लाम के बारे में दिलचस्पी ज़ाहिर की।

पंचशील की 60 वीं सालगिरा तक़रीब के सिलसिला में नायब सदर जम्हूरिया हामिद अंसारी की ज़ेर क़ियादत हिंदुस्तानी वफ़्द चीन के पाँच रोज़ा दौरे पर है।