चीफ़ मिनिस्टर की ड्रामा बाज़ी ख़त्म : तेलंगाना यक़ीनी

डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर दामोदर राज नरसिम्हा ने वाज़िह तौर पर कहा कि अलाहिदा रियासत तेलंगाना की तशकील का ख़ाब पूरा होगा क्युंकि सदर जमहूरीया हिंद की तरफ से रवाना करदा आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद मुसव्वदा बिल 2013 पर मुबाहिस की तकमील के बाद मुक़र्ररा मुद्दत में बिल दुबारा मर्कज़ी हुकूमत को भेजवाने की हमारी कोशिश कामयाब हुई।

आज यहां रियासती क़ानूनसाज़ असेंबली में तेलंगाना मुसव्वदा बिल को मुस्तर्द करने और इस बिल के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर की तरफ से पेश करदा तहरीक को नदाई वोट से मंज़ूरी करलीए जाने के बाद अख़बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए दामोदर राज नरसिम्हा ने चीफ़ मिनिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी से दरयाफ़त किया कि आया तुम्हारी राजधानी कौनसी है? और कहा कि अब चीफ़ मिनिस्टर की ड्रामा बाज़ी मुकम्मिल ख़त्म होचुकी है।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर को अपनी तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए कहा कि किरण कुमार रेड्डी ने अपने ज़ाती‍ ओ‍ सियासी मुफ़ादात के लिए बहुत कुछ ड्रामा बाज़ी किए हैं।

डी राज नरसिम्हा ने इंतिहाई सख़्त लहजे में कहा कि चीफ़ मिनिस्टर से बॉल और बयाट ही नहीं छूटा बल्कि ग्राउंड भी ख़ाली होचुकी है। डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर ने कहा कि दस्तूर हिंद के आर्टीकल 3 के ज़रीये ही आंध्र प्रदेश की तशकील अमल में लाई गई थी जबकि चीफ़ मिनिस्टर के इद्दिआ जात मानी ख़ेज़ ही नहीं बल्कि बेमानी हैं।

उन्होंने चीफ़ मिनिस्टर पर इल्ज़ाम लाग‌या कि वो सीमांध्र अवाम को धोका दे रहे हैं और कहा कि अगर वाक़ई और हक़ीक़त में इन में (चीफ़ मिनिस्टर में) कोई अख़लाक़ी इक़दार हूँ तो बहुत पहले ही चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे से स्तीफ़ा पेश किए होते।

उन्होंने कहा कि तेलंगाना मुसव्वदा बिल के ख़िलाफ़ चीफ़ मिनिस्टर की पेश करदा तहरीक को नदाई वोट से मंज़ूरी करलिए जाने के बाद तेलंगाना रियासत की तशकील अमल में आने की बड़े पैमाने पर सीमांध्र क़ाइदीन की तरफ से तशहीर की जा रही है।