जगन के हामी अरकान के ख़िलाफ़ कार्रवाई

हैदराबाद । 31 जनवरी ( सियासत न्यूज़) गर्वनमैंट विहिप मिस्टर के मुरली ने आज स्पीकर असम्बली मिस्टर इन मनोहर से मुलाक़ात के बाद कहा कि पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करने वाले जगन हामी 16 अरकान असम्बली के ख़िलाफ़ 48घंटों में कार्रवाई होसकती है ।वाज़ेह रहे कि हुकूमत के ख़िलाफ़ तेलगूदेशम की तहरीक अदमे इअतिमाद के मौक़ा पर जगन के हामी कांग्रेस के 16 अरकान असम्बली ने पार्टी विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी करते हुए तहरीक की ताईद में वोट दिया था जिस पर कांग्रेस मुक़न्निना पार्टी ने इन 16 अरकान को ना अहल क़रार देने की स्पीकर को याददाश्त पेश की थी ।

स्पीकर की जानिब से दो मर्तबा नोटिस की इजराई के बावजूद इन अरकान ने इन से मुलाक़ात ना करते हुए इन का इस्तीफ़ा क़बूल कर लेने या उन्हें असम्बली केलिए ना अहल क़रार देने की अपील की थी ।स्पीकर ने आज गर्वनमैंट विहिप को तलब कर के इन से मुशावरत की दो वुकला की मदद से गर्वनमैंट विहिप ने 16अरकान असम्बली के ख़िलाफ़ दस्तावेज़ी सबूत पेश किए । बादअज़ां मीडीया से कहा कि स्पीकर ने इन से जो भी सवालात किए हैं वो सबूत के साथ दस्तावेज़ात पेश किए हैं और उम्मीद करते हैं कि अंदरून 48 घंटे इन 16 अरकान के ख़िलाफ़ कार्रवाई होगी ।

कांग्रेस के एक रुकन असम्बली की जानिब से विहिप नोटिस वसूल ना होने के इस्तिदलाल से मुताल्लिक़ सवाल का जवाब देते हुए उन्हों ने कहा कि तमाम अरकान केलिए विहिप जारी किया गया जिन 16 अरकान ने जगन की ताईद करते हुए विहिप की ख़िलाफ़वरज़ी की है इन में 13 अरकान असम्बली को शख़्सी तौर पर विहिप पेश किया गया और 3 अरकान असम्बली को टेलीग्राम से विहिप रवाना किया गया और उन के मकानात पर विहिप नोटिस चस्पाँ करदी गई जिस के टेलीग्राम सबूत होने के साथ वीडियोग्राफी सबूत मौजूद हैं ।