ज़िला मेदक में शराब की दो का नात 11 बजे रात तक बंद कर दिया जाए

ज़िला कलेक्टर मेदक मिस्टर सुरेश कुमार ने महिकमा आबकारी और दीगर ओहदेदारों के इजलास से ख़िताब करते हुए कहाकि रात 11 बजे तक शराब की दुकानात बंद हो जाना चाहीए । वर्ना इन दुकानात मालकीयन के ख़िलाफ़ कार्रवाई की जाएगी । कलेक्टर ने कहा कि कई मुक़ामात पर नशा की हालत में ड्राइविंग करने से सड़क हादिसात रौनुमा हो रहे हैं ।

ज़िला के क़ौमी शाहराहों पर रात देर गए तक भी शराब की दो का नात खुली रखने भी शिकायात वसूल हो रही हैं । पट्टन चीरो , रामचंद्रा पर और बलारम हदूद में दुकानात खुली रखी जा रही हैं । रात 11 बजे तक ज़िला मेदक के तमाम मुक़ामात पर शराब की दुकानात बंद करवाने महिकमा आबकारी के ओहदेदारों को हिदायत दी ज़िला कलेक्टर ने कहा कि गांजा की काश्त करना क़ानूनन जुर्म है चुनांचे गांजा की काश्त करने वाले अफ़राद पर क़ानूनी कार्रवाई की जाए ।

महकमा आबकारी के ओहदेदारों ने बताया कि फ़िलहाल 39 लाख रुपय मालियती गांजा के पौदों को नज़र-ए-आतिश कर दिया गया । 649 आई डी केस दर्ज किए गए कलेक्टर ने राजीव युवा करना लो स्कीम के दीगर शोबा जात में आई टी आई से तरबियत दी जाएगी । उन्होंने कहा कि माय्नारिटी कारपोरेशन के तहत 516 अफ़राद तरबियत देने का निशाना मुक़र्रर किया गया है ।

तरबियत हासिल करने वाले अफ़राद को ख़ानगी कंपनियों में मुलाज़मत के मौक़े फ़राहम होंगे । उन्होंने नौजवानों से कहा कि वो अपनी तालीम के साथ साथ टिकने कल शोबा जात में तरबियत हासिल करते हुए महारत पैदा करें ताकि बा आसानी बेहतर से बेहतर रोज़गार हासिल हो सके । नौजवानों से तालीम पर ख़ुसूसी तवज्जा देते हुए अपने मुस्तक़बिल को दरख़शां बनाने की ख़ाहिश की ।