जालसाज़ी केस : जगन के मामूं भी पुलिस तहवील में

कड़पा 28 फरवरी: साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर आँजहानी वाई एस राज शेखर रेड्डी के बर्दार निसबती और कड़पा के साबिक़ मेयर पी रवीन्द्रनाथ रेड्डी को जिन्हें जालसाज़ी-ओ-धोका दही के एक मुक़द्दमे में गिरफ़्तार किया गया था मज़ीद पूछगिछ के लिए पुलिस ने आज उन्हें अपनी तहवील में ले लिया।

रवींद्रनाथ रेड्डी ने पिछ्ले रोज़ एडीशनल फ़रस्ट क्लास जोडेशील मजिस्ट्रेट के इजलास पर ख़ुद को सपुर्द कर दिया था, जहां उन्हें 14 दिन के लिए अदालती तहवील में दिया गया था, जिस के फ़ौरी बाद पुलिस ने एक दरख़ास्त दायर करते हुए उन की तहवील के लिए अपील की थी, जिस पर मजिस्ट्रेट राजू ने उन्हें जुमेरात को 10 बजे दिन ता जुमा 10 बजे दिन तक पुलिस तहवील में देने की इजाज़त दी।

पुलिस को हिदायत की गई कि रवींद्रनाथ रेड्डी से उन के वकील की मौजूदगी में पूछगिछ की जाये। वाई एस आर कांग्रेस पार्टी के सदर जगन मोहन रेड्डी के मामूं के ख़िलाफ़ तेलुगू देशम पार्टी के क़ाइदीन ने शिकायत की थी जिस की बिना पर उन की ये गिरफ़्तारी अमल में आई थी। रवींद्रनाथ रेड्डी पर इल्ज़ाम हीके उन्हों ने माज़ी में एक मकतूब पर उस वक़्त की सीनीयर आई ए एस ऑफीसर वाई सिरी लक्ष्मी की जाली दस्तख़त करते हुए जाली महर सबुत किया था।