जिम्मी कार्टर की फ़्रीडम ऐंड जस्टिस पार्टी मिस्र के सैक्रेटरी से मुलाक़ात

क़ाहिरा 31 जनवरी (ए एफ़ पी) मिस्र के आम इंतिख़ाबात में कामयाबी हासिल करने वाले बड़े इस्लामी ग्रुप फ़्रीडम ऐंड जस्टिस पार्टी के जनरल सैक्रेटरी अमरो राग से अमरीका के साबिक़ सदर और सदर अमरीका के मिस्र पर नज़र रखने वाले नुमाइंदे जिम्मी कार्टर ने गुज़शता रोज़ इख़वान हेडक्वार्टर में तवील वक़फ़ा तक मुलाक़ात की। मिस्री अफ़्वाज के सरबराह मुहम्मद हुसैन तनतावी से गुज़शता दिनों मुलाक़ात के बाद अमरो राग से मुलाक़ात की है,

अमरीकी नुमाइंदे ने फ़्रीडम ऐंड जस्टिस पार्टी के सैक्रेटरी को मुबारकबाद दी। फ़्रीडम ऐंड जस्टिस पार्टी ने मिस्र की पार्लीमैंट की 498 नशिस्तों में से 232 नशिस्तें हासिल करली हैं। जबकि इस्लामी ग्रुप आफ़ सलफ़ ने 80 नशिस्तें हासिल कीं। अमरीकी नुमाइंदा जिम्मी कार्टर ने सलफ़ पार्टी के सैक्रेटरी अमर महमूद ये से भी इन्क़िलाब सलफ़ हेडक्वार्टर में गुज़शता रोज़ मुलाक़ात की। क़ाहिरा में इन दो मुलाक़ातों से मालूम होता है कि अमरीका दोनों इस्लामी ग्रुपस की मख़लूत हुकूमत से मुत्तफ़िक़ है।

इसराईल ने फ़्रीडम ऐंड जस्टिस पार्टी हुकूमत के बारे में अपने तहफ़्फुज़ात का इज़हार किया है। इख़वान क़ियादत ने मिस्र के सदर और वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे से दसतबरदारी का ऐलान तो करदिया है लेकिन ऐवान में सौ से ज़ाइद अरकान पर मुश्तमिल एक कमेटी क़ायम करदी है जिन का इख़वान के तासीसी अरकान से ताल्लुक़ है जो सदर और वज़ीर-ए-आज़मके इलैक्शन में ख़लल ज़रूर डालेंगे और किसी की मर्ज़ी नहीं चलने देंगे।