जे एन टी यू और एस वी यू वाइस चांसलर्स का तक़र्रुर(भर्ती )

गवर्नर आंधरा प्रदेश मिस्टर ई एस एल नरसिम्हन ने रियासत की दो अहम यूनीवर्सिटीज़ सिरी वेंकटेश्वरा यूनीवर्सिटी तिरूपति और जवाहर लाल नहरू टेक्नालोजीकल यूनीवर्सिटी अनंत पुर के लिए तवील(लंबी) मुद्दत से मख़लूआ(खाली) वाइस चांसलर्स ओहदों पर तक़र्रुर अमल में लाते हुए अहकामात जारी किए। राज भवन आंधरा प्रदेश के बावसूक़ ज़राए ने ये बात बताई।

रियास्ती गवर्नर मिस्टर ई एस एल नरसिम्हन ने प्रोफ़ैसर डब्लयू राजिंदरा को बहैसीयत वाइस चांसलर सिरी वेंकटेश्वरा यूनीवर्सिटी तिरूपति और प्रोफ़ैसर के लाल किशवर को बहैसीयत वाइस चांसलर जवाहर लाल टैक्नालोजीकल यूनीवर्सिटी अनंत पुर तक़र्रुर करते हुए आज अहकामात जारी किए।

बताया जाता है के रियासत में तक़रीबन 7 ता 8 यूनीवर्सिटीयों के लिए वाइस चांसलर्स की जायदादें मख़लूआ(खाली) थीं और रियास्ती हुकूमत ख़ुद इस मसला (मुद्दा ) को तवालत दे रही थी, लेकिन मुख़्तलिफ़ गोशों से रियास्ती हुकूमत बिलख़सूस चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी को शदीद तन्क़ीद का निशाना बनाया जा रहा था,

लेकिन हालिया दिनों में रियासत के ग़ैर यक़ीनी सयासी हालात, ज़िमनी इंतिख़ाबात(उप चुनाव) और इंतिख़ाबी नताइज की रोशनी में पैदा शूदा सूरत-ए-हाल पर हुकूमत ख़ुद किसी भी इक़दामात से गुरेज़ कररही थी। ताहम चीफ़ मिनिस्टर मिस्टर एन किरण कुमार रेड्डी ने मज़कूरा दो यूनीवर्सिटीयों के वाइस चांसलर्स तक़र्रुरात (भर्ती ) के लिए सर्च कमेटी के तजवीज़ करदा नामों पर मुश्तमिल फाएल गुज़शता चंद दिन कब्ल ही राज भवन को रवाना करदी थी।

बताया जाता है के रियासत के मज़ीद चंद यूनीवर्सिटीयों पद्मावती महीला यूनीवर्सिटी, आंधरा यूनीवर्सिटी, विशाखापटनम आचार्य एन जी रंगा, एग्रीकल्चर यूनीवर्सिटी राजिंदर नगर, हारटीकल्चर यूनीवर्सिटी और वटरनरी यूनीवर्सिटी वाइस चांसलरों के ओहदे मख़लूआ(खाली) हैं।

रियासत के कई यूनीवर्सिटी वाइस चांसलरों के ओहदे एक तवील(लंबी) अर्सा (काफी दिनो)से मख़लूआ(खाली) रहने की वजह से माहिरीन तालीम में तजस्सुस पाया जा रहा था, लेकिन दो योनियो रसीटयों के वाइस चांसलरों के तक़र्रुरात (भरती) के बाद दीगर यूनीवर्सिटीयों के मख़लूआ(खाली) वाइस चांसलरों के ओहदों पर आजिलाना तक़र्रुरात (भर्ती ) की तवक़्क़ो(उमीद) की जा रही है।