झिर्रा में दो रूडी शेटरस की टोलियों के हमले

आसिफ़ नगर के इलाक़ा झिर्रा में आज रात गरोह वारी तसादुम से इलाक़ा में सनसनी फैल गई जहां एक ही फ़िर्क़ा की दो टोलियों में हुए ख़ौफ़नाक तसादुम से दो अफ़राद शदीद ज़ख़मी होगए । बताया जाता है कि दो रूडी शेटरस और उन के हामियों ने एक घंटे के अंदर जवाबी हमले करते हुए दो अफ़राद को शदीद ज़ख़मी कर दिया ।

जिस में शकील नामी रूडी शेटर के इलावा दूसरी टोली का रुक्न आज़म ख़ां शदीद ज़ख़मी होगया । दोनों का ताल्लुक़ झिर्रा से बताया गया है । ज़राए के मुताबिक़ रूडी शेटर चांद बिल्डर आज रात झिर्रा में एक फंक्शन हाल के करीब अपने हामियों के साथ शकील पर टूट पड़ा और चाक़ूओं से हमला कर दिया । जवाब में शकील ग्रुप के अफ़राद ने चांद बिल्डर के बेरादर-ए-निसबती आज़म ख़ां पर शिव मंदिर मंगल हॉट में क़ातिलाना हमला कर दिया ।

दोनों को हॉस्पिटल मुंतक़िल कर दिया गया । ज़राए के मुताबिक़ शकील टप्पाचबूतरा पुलिस इस्टेशन का और चांद बिल्डर मंगल हॉट पुलिस इस्टेशन का रूडी शेटर बताया गया है । पुलिस के मुताबिक़ पहले रूडी शेटर चांद ने शकील पर हमला कर दिया ।

इसके जवाब में शकील के हामियों ने चांद के बेरादर-ए-निसबती पर हमला करके उसे ज़ख़ज़ी कर दिया । शकील की हालत ख़तरा से बाहर है जबकि आज़म ख़ां की हालत तशवीशनाक बताई गई है ।