टी आर एस की सदारती इंतिख़ाबात (राष्ट्रपती चुनाव)और तेलंगाना मसला (मुद्दा ) पर गहिरी नज़र

तेलंगाना राष़्ट्रा समीती सदर जमहूरीया (राष्ट्रपती) के इंतिख़ाबात और नई दिल्ली में अलहदा तेलंगाना की तशकील के सिलसिला में जारी सरगर्मीयों पर गहिरी नज़र रखे हुए हैं पार्टी सरबराह के चन्द्र शेखर राव ने अपने रोफ़क़ा के साथ इस मसला (मुद्दा ) पर तबादला-ए-ख़्याल किया ।

उन्हों ने तेलंगाना तशकील के मसला (मुद्दा ) पर मर्कज़ी वज़ीर-ए-दाख़िला चिदम़्बरम के कल दीए गए इस ब्यान का भी जायज़ा लिया जिस में उन्हों ने कहा कि मर्कज़ बहुत जल्द तेलंगाना मसला (मुद्दा ) पर कोई फ़ैसला करेगा ।

पार्टी ज़राए ने बताया कि तेलंगाना की तशकील के मसला (मुद्दा ) को सदर जमहूरीया (राष्ट्रपती) के इंतिख़ाब के वक़्त ज़ेर-ए-बहस लाने पर भी मुख़्तलिफ़ शुबहात का इज़हार किया जा रहा है । बाअज़ क़ाइदीन का ख़्याल है कि तेलंगाना के हामी जमातों की ताईद हासिल करने के लिए कांग्रेस पार्टी इस तरह के ब्यानात दे रही है और पार्टी क़ाइदीन के ज़रीया फ़र्ज़ी (नक़ली) सरगर्मी चला रही है ता कि परनब मुकर्जी की मुख़ालिफ़त ना की जाय ।

चन्द्र शेखर राव ने सदारती (राष्ट्रपती) उम्मीदवार की ताईद के मसला (मुद्दा ) पर भी पार्टी क़ाइदीन से मुशावरत की और कहा कि इस मसला (मुद्दा ) पर पार्टी को सोंच समझ कर फ़ैसला करना होगा क्योंकि इस का कोई भी क़दम आने वाले दिनों में दूर रस नताइज का हामिल हो सकता है । बताया जाता है कि इजलास में ये वाज़ेह किया गया कि टी आर एस अलहदा रियासत की तशकील की सूरत में रॉयल तेलंगाना की तशकील की मुख़ालिफ़त करेगी ।

तेलंगाना के 10 अज़ला में रॉयल सीमा के किसी भी ज़िला की शमूलीयत को क़बूल नहीं किया जाएगा । जिन अज़ला को आंधरा में ज़म (शामिल) किया गया था उन्ही अज़ला पर मुश्तमिल अलहदा रियासत तेलंगाना तशकील दी जानी चाहीए । बताया जाता है कि टी आर एस सदारती उम्मीदवार की ताईद के फ़ैसला से कब्ल तेलंगाना मसला (मुद्दा ) पर मर्कज़ से वाज़ेह मौक़िफ़ के ऐलान का मुतालिबा करेगी ।

वाज़ेह रहे कि कल यक्म जुलाई को यू पी ए के सदारती (राष्ट्रपती) उम्मीदवार परनब मुकर्जी अपनी मुहिम के सिलसिला में हैदराबाद पहुँचीं और कांग्रेस अरकान-ए-पार्लीमैंट और असेंबली से उन की मुलाक़ात होगी। इस मौक़ा पर टी आर एस क़ाइदीन से मुलाक़ात को यक़ीनी बनाने के लिए कांग्रेस के बाअज़ हलक़ा कोशिश कर रहे हैं ।

इस सिलसिला में इबतिदाई दौर की बातचीत टी आर एस रुकन असेंबली हरीश राव से हो चुकी है । बातचीत की तफ़सीलात से उन्हों ने सदर टी आर एस चन्द्र शेखर राव को वाक़िफ़ करवा दिया । बताया जाता है कि टी आर एस फ़ौरी तौर पर अपने मौक़िफ़ का इज़हार नहीं करेगी और परनब मुकर्जी से इस के क़ाइदीन की मुलाक़ात का सवाल ही नहीं पैदा होता ।

वज़ीर-ए-आज़म डाक्टर मनमोहन सिंह और एन सी पी के सरबराह शरद पवार चंद्रा शेखर राव से रब्त पैदा करते हुए परनब मुकर्जी की ताईद की अपील करचुके हैं । टी आर एस के बाअज़ क़ाइदीन क़ियादत को मश्वरा दे रहे हैं कि पार्टी सदारती इंतिख़ाबात (राष्ट्रपती चुनाव)में ग़ैर जानिबदार मौक़िफ़ इख़तियार करते हुए ग़ैर हाज़िर रहें।