तलबा के मुस्तक़बिल से हुकूमत का खिलवाड़

हैदराबाद 31 जनवरी ( सियासत न्यूज़) इन्क़िलाबी शाएर ग़दर ने तेलंगाना तहरीक के दौरान तलबा पर आइद कर्दा मुक़द्दमात से फ़ौरी दस्तबरदारी का मुतालिबा किया । उन्हों ने कहा कि हुकूमत ने असेंबली और उस के बाहर बारहा ये वाअदा किया था कि तहरीक में शामिल तलबा के मुक़द्दमात से दस्तबरदारी इख्तियार करली जाएगी लेकिन आज तक तलबा पर मुक़द्दमात बरक़रार हैं ,

इस से ये साबित होता है कि हुकूमत तेलंगाना तलबा के मुस्तक़बिल से खिलवाड़ कर रही है । ग़दर ने कहा कि तलबा तेलंगाना तहरीक की असल जान है और हुकूमत उन पर मुक़द्दमात के ज़रीए तहरीक को कमज़ोर करना चाहती है । मुक़द्दमात से दस्तबरदारी तो दूर उन पर नए मुक़द्दमात दर्ज किए गए हैं।

उस्मानिया यूनीवर्सिटी में हाल में पेश आए वाक़ियात का हवाला देते हुए ग़दर ने कहा कि हाइकोर्ट की हिदायत की खिलाफवर्जी करते हुए पुलिस ने उस्मानिया यूनिवर्सिटी में ना सिर्फ़ मुदाख़िलत की बल्कि पुरअमन रैली निकालने की कोशिश करने वाले तलबा के ख़िलाफ़ ताक़त का इस्तेमाल किया।

तेलंगाना के ख़िलाफ़ ग़ुलाम नबी आज़ाद के बयान पर तन्क़ीद करते हुए ग़दर ने कहा कि कश्मीर में जम्हूरियत के बारे में ख़ामोशी अख्तियार करने वाले ग़ुलाम नबी आज़ाद को दीगर रियासतों के बारे में लब कुशाई का कोई अख्तियार नहीं है ।