तलबा पर दर्ज करदा तमाम मुक़द्दमात से दसतबरदारी का मुतालिबा

हैदराबाद 31 जनवरी ( सियासत न्यूज़ ) तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान पार्ल्यमंट तलबा पर आइद करदा तमाम मुक़द्दमात से दसतबरदारी इख़तियार करने का हुकूमत से मुतालिबा किया । तेलंगाना इम्प्लाइज़ के एहतिजाज की मुकम्मल ताईद की 2 यह 3 फरवरी को एक और इजलास तलब करते हुए मुस्तक़बिल की हिक्मत-ए-अमली तय्यार करने का ऐलान किया ।

आज सुबह कांग्रेस के रुकन पार्ल्यमंट मिस्टर के राज गोपाल रेड्डी की क़ियामगाह पर तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान पार्ल्यमंट का इजलास मुनाक़िद हुआ । जिस में डाक्टर के केशव राव, मधोगोड़ यशकी , पूनम प्रभाकर , मिस्टर जी सेखनदर रेड्डी , मिस्टर वेवेक के इलावा दूसरे मौजूद थे ।इजलास के बाद मीडिया से बात चीत करते हुए डाक्टर के केशव रावने कहा कि बाअज़ हलक़ों से तेलंगाना तहरीक ख़तम होजाने का जो प्रोपगंडा किया जा रहा है वो बे बुनियाद है ।

तेलंगाना तहरीक ख़तम नहीं हुई है ख़ामोशी तहरीक का एक हिस्सा है । 2 यह 3 फरवरी को और एक इजलास तलब किया जाएगा जिस में पार्ल्यमंट के बजट सेशन से क़बलतेलंगाना का फैसला करने के लिए मर्कज़ पर दबाॶ डालने की हिक्मत-ए-अमली तय्यार की जाएगी । उन्हों ने तलबा पर पोलीस मुक़द्दमात की सख़्त मुज़म्मत करते हुए कहा कि वाअदे के मुताबिक़ तलबा पर आइद करदा तमाम मुक़द्दमात से दसतबरदारी इख़तियार करना चाहीए , बहानाबाज़ी नहीं चलेगी । पोलीस के रोये से अवाम में ग़लत पयाम पहूंच रहा है तेलंगाना तहरीक को कुचलने के लिए पोलीस ताक़त का इस्तिमाल कररही है ।

आज के इजलास में पोलीस रोये का भी जायज़ा लिया गया है । उन्हों ने कहा कि तेलंगाना के सरकारी इम्प्लाइज़ को आम हड़ताल से दस्तबरदार कराने के लिए जो भी मुआहिदात किये गए थे इस पर अमल आवरी ज़रूरी है । तेलंगाना की नुमाइंदगी करने वाले कांग्रेस के अरकान पार्ल्यमंट की जानिब से एहतिजाज करने वाले तेलंगाना के सरकारी मुलाज़मीन को मुकम्मल ताईद की जाएगी ।

उन्हों ने कहा 2 यह 3 तीन को मुनाक़िद होने वाले इजलासमें तेलंगाना के साथ होने वाली ना इंसाफ़ी तरक़्क़ी में रुकावट मुख़तस करदा बजट की अदम इजराई और बजट की इजराई में जो इम्तियाज़ किया जा रहा है इन तमाम उमूर पर तफ़सीली तौर पर ग़ौर किया जाएगा । डाक्टर के केशव रावने अंबेडकर और राजीव गांधी के मुजस्समों को नुक़्सान पहूँचाने की सख़्त मुज़म्मत करते हुए इस के लिए एक्ट बनाने का हुकूमत से मुतालिबा किया ।

कांग्रेस के रुकन पार्ल्यमंट मिस्टर मधोगोड़ यशकी ने कहा कि तेलंगाना के अवाम तेलंगाना की ताईद करने का नाटक करते हुए अपना सयासी उल्लू सीधा करने वाले धोका बाज़ क़ाइदीन को कभी माफ़ नहीं करेंगे । उन्हें सबक़ सीखा कर ही दम लेंगे ।

मिस्टर पूनम प्रभाकर ने कहा कि तेलंगाना तहरीक को कुचलने के लिए पोलीस ग़ैर मामूली चुसती और फुर्ती का मुज़ाहरा कररही है जिस की हम सख़्त मुज़म्मत करते हैं और तलबा पर आइद तमाम मुक़द्दमात से गैर मशरूत दसतबरदारी का मुतालिबा करते हैं ।।