तहरीक तेलंगाना में शिद्दत , आइन्दा माह चलो हैदराबाद प्रोग्राम

सदर नशीन तेलंगाना पोलीटिक्ल जवाइंट ऐक्शण कमेटी प्रोफ़ैसर को डंडा राम ने कहा कि आइन्दा माह अलैहदा तेलंगाना एहतिजाज में शिद्दत पैदा की जाएगी और सितंबर में चलो हैदराबाद प्रोग्राम के ज़रीया तेलंगाना अवाम अपनी ताक़त का मुज़ाहरा करेंगे। प्रोफ़ैसर को डंडा राम ने कहा कि बाअज़ गोशों से ये तास्सुर देने की कोशिश की जा रही है कि तेलंगाना तहरीक कमज़ोर होगई है और इस के लिए सीमा ।

आंधरा के क़ाइदीन मुतहर्रिक (एकटिव)हो चुके हैं। उन्हों ने कहा कि 30 सितंबर को चलो हैदराबाद प्रोग्राम का एहतिमाम किया जाएगा और इस की कामयाबी के लिए बड़े पैमाने पर इंतिज़ामात किए जा रहे हैं। तेलंगाना के हर ज़िला से हज़ारों की तादाद में अवाम इस प्रोग्राम में शिरकत करते हुए अलैहदा रियासत तेलंगाना के क़ियाम के सिलसिले में अपने जज़बात का इज़हार करेंगे।

उन्हों ने कहा कि गुज़श्ता 50 बरसों से तेलंगाना रियासत की जद्द-ओ-जहद जारी है और सैंकड़ों की तादाद में अवाम ने क़ुर्बानियां दें। चलो हैदराबाद प्रोग्राम को कामयाबी बनाने के लिए जवाइंट ऐक्शण कमेटी की ज़िलई कमेटियां मंडल सतह पर इस सिलसिले में मुहिम चलाईंगी और कसीर तादाद में अवाम की शिरकत को यक़ीनी बनाया जाएगा। ।

उन्हों ने हुकूमत की जानिब से तेलंगाना मुलाज़मीन को हरासाँ किए जाने की सख़्त मुज़म्मत की और कहा कि आम हड़ताल में हिस्सा लेने वाले मुलाज़मीन के ख़िलाफ़ मुक़द्दमात से आज तक दसतबरदारी (त्याग)इख़तियार नहीं की गई हालाँकि इस सिलसिले में चीफ़ मिनिस्टर वज़ीर-ए-दाख़िला ने असेंबली और इस के बाहर बारहा त्यक्कुन दिया था।

को डंडा राम ने कहा कि जवाइंट ऐक्शण कमेटी इस मर्तबा दूसरी तेलंगाना ताईदी जमातों के साथ मिल कर एजीटशन का आग़ाज़ करेगी और अलैहदा रियासत के हुसूल तक ये जद्द-ओ-जहद जारी रहेगी।