तामीर मिल्लत के ज़ेर-ए-एहतिमाम(आयोजन) आसाम मुतास्सिरीन के लिए क़ुर्बानी का नज़्म

हैदराबाद ०१ नवम्बर:आसाम के मुतास्सिरीन में ईद-उल-अज़हा के मौक़ा पर कल हिंद मजलिस तामीर मिल्लत ने क़ुर्बानी का नज़म किया। जनाब एम ए रशीद अनजीनर नायब सदर की निगरानी में तामीर मिल्लत की एक टीम ने ईद-उल-अज़हा के मौक़ा पर आसाम के सब से ज़्यादा मुतास्सिरा ज़िला खोकरा झार के मुख़्तलिफ़(विभिन्न‌) गांव में क़ुर्बानी करके इस का गोशत तक़सीम(बांटना) किया गया। इस के इलावा धोबरी डिस्ट्रिक्ट के मुख़्तलिफ़(विभिन्न‌) कैंपस में खोकरा झार और दीगर बोडोलैंड के डिस्ट्रिक्ट के मुतास्सिरीन() मुक़ीम हैं इन में 71 बड़े जानवर और एक बकरे की क़ुर्बानी का नज़म हमदरद इन मिल्लत और मुसलमानान हैदराबाद के तआवुन से किया गया।

इस मौक़ा पर हम अल्लाह ताला की बारगाह में सजदा-ए-शुक्र बजा लाते हैं और आप तमाम मिल्लत के बही ख्वाहों का शुक्रिया अदा करते हैं। तामीर मिल्लत के वफ़द ने टेलीफ़ोन पर बताया कि जिस वक़्त क़ुर्बानी का गोश्त तक़सीम किया जा रहा था, मज़लूम मुस्लमान मर्द-ओ-ख़वातीन ऐसी ख़ुशी-ओ-मुसर्रत का इज़हार कररही थीं और आप तमाम ने जिन्हों ने इस कार-ए-ख़ैर में अपनी क़ुर्बानी का जानवर या हिस्सा मिलकर इन मज़लूम भाईयों के चेहरों पर मुस्कुराहट बिखेर दी और उन को ईद की ख़ुशी में शामिल करलिया, हम आप तमाम के हक़ में भी दुआ गो हैं कि अल्लाह ताला आप तमाम को जज़ाए ख़ैर अता फ़रमाई।

अब इन बेघर भाईयों की बाज़ आबादकारी का मसला है और मजलिस तामीर मिल्लत 2 करोड़ रुपय की लागत से खोकरा झार डिस्ट्रिक्ट में कुछ मकानात बनाकर तामीर करना चाहती ही। वहां टीन शैड के मकानात होते हैं और इस पर तख़मीनन एक मकान पर 60 हज़ार रुपय का ख़र्च आता ही। डाक्टर मुहम्मद मतीन उद्दीन कादरी नायब मोतमिद उमूमी तामीर मिल्लत ने मुस्लमानों से अपील की है कि वो इस कार-ए-ख़ैर में हिस्सा लें और अपने अतयात तामीर मिल्लत रीलीफ़ फ़ंड बैंक एकाऊंट नंबर पर 20151262895 इलहाबाद बैंक मेन ब्रांच कोठी हैदराबाद रास्त या सदर दफ़्तर तामीर मिल्लत मदीना मंशन नारायण गौड़ा पर बह अख़ज़ रसीद जमा करवाए।