तेलंगाना के बाद विदर्भ और गोरखालैंड के मुतालबों में शिद्दत

रियासत तेलंगाना की तशकील के रोशन इमकानात के पेशे नज़र महाराष्ट्रा को तक़सीम कर के अलहदा रियासत विदर्भ और गोरखालैंड के क़ियाम के मुतालिबात में शिद्दत आगई है। रियासत विदुर भा की तहरीक के आलमबरदार साबिक़ बी जे पी रुक्न पार्लीयामेंट भंवारी लाल पुरोहित ने जो इस मक़सद के लिए एक अलहदा सियासी तंज़ीम क़ायम करचुके हैं कहा कि उनकी पार्टी अपने मजलिस-ए-आमला के इजलास जो 1992 में भुवनेश्वर में मुनाक़िद किया गया था अलहदा रियासत विदुर भा की ताईद एक क़रारदाद मंज़ूर करचुकी है।

बी जे पी को चाहीए कि अपनी इत्तिहादी शिवसेना को तरग़ीब दे कि वो मुतालिबा तस्लीम करले । अलहदा रियासत विदुर भा के क़ियाम का मुतालिबा मुनासिब फ़ोर्म पर माज़ी में भी कई बार उठाया जा चुका है । नागपुर के कांग्रेसी रुकन पार्लीयामेंट विलास मटमवार ने इन्किशाफ़ किया । विदुर भा के हामी क़ाइदीन बिशमोल साबिक़ डी जी पी पर बीर चक्कर उबूरती , साबिक़ रुक्न असेम्बली वामन राव चिट अप और दीपक नीलावर ,अहमद केदार (विदुर भा हामी ग्रुप ) और शीटकारी संघटन के राम नेवले दिल्ली में जंत्र मंत्र पर 5 अगस्त को अपने मुतालिबे केलिए दबाव डालने धरना मुनज़्ज़म करेंगे ।

कांग्रेस के दो नामवर क़ाइदीन और साबिक़ मर्कज़ी वुज़रा उनके पी साल्वे और वसंत साठे (दोनों मुतवत्तिन विदुर भा ) बरसों पहले ये मसला उठाते हुए मुंबई में ग़ैर मुअय्यना मुद्दत की हड़ताल करचुके हैं । साबिक़ मर्कज़ी वज़ीर लेबर पी ए संगमा को राजीव गांधी ने विदुर भा की तशकील के मसले का जायज़ा लेने रवाना किया था अलहदा रियासत विदुर भा का मुतालिबा करते हुए एक कल जमाती बंद का भी दो साल क़बल एहतेमाम किया गया था ।विदुर भा मआशी तरक़्क़ीयाती कौंसल भी महाराष्ट्रा की तक़सीम और विदुर भा की तशकील की पुरज़ोर ताईद करचुकी है हालाँकि विदुर भा मादनियात ,कोयला ,जंगलात और पहाड़ों के वसाइल से मालामाल हैं लेकिन पसमांदा है और गुज़िशता 10 साल के दौरान नाक़िस मियार-ए-ज़िंदगी की बिना पर हज़ारों किसान ख़ुदकुशी करचुके हैं ।

दार्जिलिंग से मौसूला इत्तिला के बमूजब तेलंगाना की तशकील के इमकानात के पेशे नज़र अलहदा गोरखालैंड का मुतालिबा करते हुए गोरखा जन मुक्ती मोरचा (जी जय ऐम ) ने आज 72 घंटे के बंद का आग़ाज़ किया । जी जय ऐम के हामीयों ने दार्जिलिंग के चौक बाज़ार और दीगर दो पहाड़ी सब डेवेझ कर सेविंग और कालिमपोंग में तमाम दुकानें ,बाज़ार ,स्कूल ,कॉलिज ,सरकारी दफ़ातिर ,बैंक और डाकखाने बंद करवा दिए । 16 चाय के बाग़ात में और पहाड़ीयों में क़ायम चंचोना कारख़ाने में कोई काम नहीं हुआ ।

जी जय ऐम के हामीयों ने जी जय ऐम नारी मोरचा के हामी भी शामिल हैं । जिनका रेलवे स्टेशन के क़रीब दार्जिलिंग में रिवायती दाख़िले पर आज क़बज़ा था । सड़कों और क़ौमी शाहराह 31Aपर जो सिक्किम को मग़रिबी बंगाल से मरबूत करती है ।गाड़ियां चलती हुई नज़र नहीं आई । दार्जिलिंग हिलज़ की तमाम सड़कों पर आर ए एफ़ इंसिदाद फ़सादाद पुलिस और इंडिया रिज़र्व बटालियन की कसीर जमईयत तायनात की गई थी । साइबेरिया और बर्तानिया के सय्याह दार्जिलिंग में फंस गए ।