तेलंगाना के मुख़्तलिफ़ शोबों में मसाइल पैदा करने चंद्रा बाबू की साज़िश

वज़ीर इन्फ़ार्मेशन टेक्नोलॉजी के टी रामा राव ने तेलंगाना की तरक़्क़ी में रुकावट पैदा करने के लिए आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर चंद्रा बाबू नायडू को ज़िम्मेदार क़रार दिया है।

नई दिल्ली में इंडिया टू डे अवार्ड तक़रीब में शिरकत के बाद अख़्बारी नुमाइंदों से बातचीत करते हुए रामा राव ने कहा कि चंद्रा बाबू नायडू रियासत की तक़सीम के सिलसिले में किए गए मुआहिदों की सरासर ख़िलाफ़वर्ज़ी कर रहे हैं। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि मुख़्तलिफ़ शोबों में तेलंगाना के लिए मसाइल पैदा करने साज़िशें की जा रही हैं।

उन्हों ने बताया कि आंध्र प्रदेश तंज़ीम जदीद बिल 2014 के तहत मुख़्तलिफ़ शोबों में दोनों रियास्तों की हिस्सेदारी तय करदी गई लेकिन अफ़सोस कि चंद्रा बाबू नायडू इस मुआहिदा की ख़िलाफ़वर्ज़ी कर रहे हैं। इस सिलसिले में रामा राव ने बर्क़ी शोबा में की जा रही नाइंसाफ़ीयों का हवाला दिया।

उन्हों ने कहा कि मुआहिदा के मुताबिक़ बर्क़ी की पैदावार का 48 फ़ीसद हिस्सा तेलंगाना को मिलना चाहीए लेकिन चंद्रा बाबू नायडू इस हिस्सा से महरूम रखना चाहते हैं।

उन्हों ने सिरी सैलम पावर प्रोजेक्ट में बर्क़ी की तैयारी रोकने से मुताल्लिक़ आंध्र प्रदेश हुकूमत की कोशिशों का हवाला दिया और कहा कि तेलंगाना हुकूमत की जानिब से बर्क़ी की पैदावार रोकने का सवाल ही पैदा नहीं होता। अपोज़ीशन का मतलब सिर्फ़ नुक्ताचीनी करना नहीं बल्कि तामीरी तजावीज़ पेश करना है।