तेलंगाना तशकील में ताख़ीर पर इंजीनीयरिंग तालिब-ए-इल्म की ख़ुदकुशी

हीदराबाद 31जनवरी: अलहदा रियासत तेलंगाना काज़ के लिए एक और इंजीनीयरिंग के तालिब-ए-इल्म ने आज मुबयना तौर पर ख़ुदकुशी करली। शहर के नवाही इलाके सुरूर नगर के पवन पूरी कॉलोनी में ये वाक़िया पेश आया जहां बीटेक साल सोम के तालिब-ए-इल्म एन दिनेश चंद्रा की लाश कमरा में लटकती हुई पाई गई।

बताया जाता है कि एक ख़ुदकुशी नोट भी बरामद हुआ जिस में दिनेश ने कहा कि तेलंगाना की तशकील में ताख़ीर और टाल मटोल की पालिसी से तंग आकर वो इंतिहाई क़दम उठा रहा है। इस ने टी आर एस सरबराह के चन्द्र शेखर राव‌ से अपील की के वो बंद का एलान किए बगै़र अलहदा रियासत तेलंगाना की तशकील का मक़सद पूरा करें।

इस ने तेलुगु ज़बान में ये मकतूब तहरीर किया जिस में अलहदा तेलंगाना की ताईद में नारे जैसे जए तेलंगाना दर्ज है। पुलिस ने बताया कि दिनेश चंद्रा ने कहा कि वो ख़ुदकुशी कररहा है और एसा करना ग़लत है, दूसरों को इस तरह की ग़लती नहीं करनी चाहीए। इस नौजवान ने मुबयना तौर पर इंतिहाई इक़दाम से पहले आज सुबह क़रीबी रिश्तेदारों को एस एम एस रवाना किए थे।

दिनेश का ताल्लुक़ ज़िला महबूबनगर के उच्चम पेट मंडल से है, इस के वालिद एग्रीकल्चर मार्किटिंग कमेटी में बहैसीयत अकाव‌नटनट काम करते हैं।स्सिटैंट कमिशनर पुलिस एल्बी नगर डीवीझ़न जय अमरेन्द्र रेड्डी ने बताया कि दिनेश चंद्रा की तहरीर की तन्क़ीह के लिए मकतूब को फ़ारनसक साईंस लेबारेटरी रवाना किया गया है। सुरूर नगर पुलिस ने एक मुक़द्दमा दर्ज करलिया है।

इंजीनीयरिंग तालिब-ए-इल्म की ख़ुदकुशी की इतेला के साथ ही शहर में पुलिस ने सख़्त चौकसी इख़तियार करलि और उस्मानिया जनरल हॉस्पिटल पर भारी जमईयत को ताय्युनात करते हुए अमलन अपने हिसार में ले लिया। तेलंगाना हामीयों की कसीर तादाद बिशमोल तेलंगाना पोलटीकल जए ए सी सदर नशीन कोदंदरम भी यहां पहुंच गए थे। प्रोफ़ैसर कोदंदरम ने कहा कि तेलंगाना के अवाम में शदीद ग़ुस्सा और ब्रहमी पाई जाती है और उन्हें क़ाबू में रखना अब मुश्किल होता जा रहा है। उन्हों ने बताया कि तेलंगाना की तशकील के ताल्लुक़ से मुसलसिल धोका और मर्कज़ की वाअदा ख़िलाफ़ी से अवाम तंग आचुके हैं। उन्हों ने कांग्रेस पार्टी को इस सूरत-ए-हाल का ज़िम्मेदार क़रार दिया। प्रोफ़ैसर कोदंदरम ने कहा कि तेलंगाना की तशकील में मज़ीद ताख़ीर के संगीन नताइज बरामद होंगे और बतौर-ए-एहतजाज आंध्र -ओ-राइलसीमा के रास्तों को बंद कर दिया जाएगा। किसी भी इमकानी सूरत-ए-हाल और नताइज की ज़िम्मेदार कांग्रेस हुकूमत होगी।

वाज़िह रहे कि एक दिन क़बल भूनगीर में एक 40 साला जर्नलिस्ट जी रामलो ने जए तेलंगाना का नारा लगाते हुए अपनी बाईक आर टी सी बस से टकरा दी थी और बरसर मौक़ा हलाक होगया।चार दिन क़बल सिरिसिल्ला में एक नौजवान ने इक़दाम ख़ुद सोज़ी की और हॉस्पिटल में ज़ेर-ए-इलाज है।