तेलंगाना यौम तासीस तक़रीब में मोदी को मदऊ किया जाएगा

टीआरएस की तरफ से तेलंगाना के चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से के चन्द्र शेखर राव‌ की हलफ़ बर्दारी में वज़ीर-ए-आज़म को मदऊ ना करने के तनाज़ा के दौरान तेलंगाना राष़्ट्रा समीती ने कहा कि वो नरेंद्र मोदी को यौम तासीस तेलंगाना की तक़ारीब में मदऊ करेगी जो इमकान हैके वस्त जून में होसकती हैं।

टीआरएस पोलीट ब्यूरो के रुकन-ओ-रुकने पार्लियामेंट बी विनोद कुमार ने पी टी आई को बताया कि चन्द्र शेखर राव‌ दिल्ली का दौरा करेंगे और वो वज़ीर-ए-आज़म को तेलंगाना की यौम तासीस तक़ारीब में शिरकत की दावत देंगे।

चन्द्र शेखर राव‌ चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से हलफ़ लेने के दो एक दिन में दिल्ली का दौरा करने का मंसूबा रखते हैं। उन्होंने कहा कि नौ तशकील शूदा रियासत तेलंगाना की यौम तासीस तक़ारीब इमकान हैके वस्त जून में मुनाक़िद की जाएंगी
जिस में नरेंद्र मोदी को मदऊ किया जाएगा।

तेलंगाना 2 जून को अलाहिदा रियासत बन जाएगा। उन्होंने बताया कि जब तेलंगाना में टीआरएस की हुकूमत तशकील पा जाएगी तो फिर यौम तासीस तक़ारीब की तारीख़ का ताय्युन किया जाएगा। उन्होंने कहा कि होसकता है कि ये तक़ारीब वस्त जून तक मुनाक़िद हूँ क्युंकि उस वक़्त तक स्कूलस भी खुल जाऐंगे।

इस तरह से तलबा भी यौम तासीस तक़ारीब में शिरकत करसकेंगे। वज़ीर-ए-आज़म को तेलंगाना हुकूमत की हलफ़ बर्दारी तक़रीब में मदऊ ना करने पर तनाज़ा पैदा हुआ था क्युंकि आंध्र प्रदेश के चीफ़ मिनिस्टर की हैसियत से हलफ़ लेने की तक़रीब में चंद्राबाबू नायडू ने शख़्सी तौर पर वज़ीर-ए-आज़म को मदऊ किया है।

चन्द्र शेखर राव‌ ने मर्कज़ के इस आर्डीनेंस की भी मुख़ालिफ़त की थी जिस के ज़रीये तेलंगाना के ज़िला खम्मम के कुछ मंडलों को आंध्र प्रदेश को मुंतक़िल कर दिया गया है ताकि पोलावरम प्रोजेक्ट पर काम होसके।