तक़सीम के बाद अहम ओहदों के लिए ओहदेदारों की दौड़-धूप का आग़ाज़

मर्कज़ी हुकूमत की जानिब से तेलंगाना और आंध्र प्रदेश में ऑल इंडिया सर्विसेस से ताल्लुक़ रखने वाले ओहदेदारों की तक़सीम मुकम्मल होते ही मुताल्लिक़ा रियास्तों में अहम ओहदे हासिल करने के लिए ओहदेदारों की दौड़-धूप शुरू हो चुकी है। मर्कज़ ने आई ए एस, आई पी एस और आई एफ़ एस ओहदेदारों को दोनों रियास्तों के लिए अलॉट करते हुए उन की फ़ेहरिस्त बाक़ायदा तौर पर जारी करदी।

अगर्चे मौजूदा फ़ेहरिस्त उबूरी बताई जा रही है और क़तई फ़ेहरिस्त के लिए मज़ीद एक माह दरकार होगा ताहम ऐसे ओहदेदार जो अलाटमेंट से मुत्तफ़िक़ हैं वो चीफ़ मिनिस्टर, चीफ़ सेक्रेट्री और मुख़्तलिफ़ रियास्ती वुज़रा से मुलाक़ात करते हुए अहम पोस्टिंग के हुसूल की कोशिशों में मसरूफ़ हो चुके हैं।

मर्कज़ ने ऑल इंडिया सर्विसेस के ओहदेदारों को हिदायत दी है कि फ़ौरी तौर पर अपने मुताल्लिक़ा रियासत को रिपोर्ट करें। बताया जाता है कि ओहदेदार एक जनवरी को मुताल्लिक़ा रियास्तों को रिपोर्ट करेंगे और उन्हें पोस्टिंग का इंतेज़ार करना पड़ेगा।

इसी दौरान आंध्र प्रदेश और तेलंगाना की हुकूमतों ने ऐसे ओहदेदारों को ख़िदमात से रीलीव करने का अमल शुरू कर दिया है जिन्हें दूसरी रियासत को अलॉट किया गया।

अहम ओहदों के हुसूल के सिलसिले में ओहदेदार बरसरे इक़्तेदार पार्टी से अपनी वाबस्तगी, कारकर्दगी और बाअज़ साबिक़ा हुकूमतों की जानिब से नजरअंदाज़ किए जाने की शिकायात के साथ रुजू हो रहे हैं।