दाअश ने अपने ज़ेर तसल्लुत इलाक़ों में ख़िलाफ़त का ऐलान कर दिया

इराक़ी हुकूमत के ख़िलाफ़ बरसर पैकार तंज़ीम इस्लामी इराक़-ओ-शाम (दाअश/Daash) ने अपने ज़ेर तसल्लुत इलाक़ों में ख़िलाफ़त का ऐलान कर दिया है।

ग़ैर मुल्की ख़बररसां इदारे के मुताबिक़ दाअश के नाम से जानी जाने वाली तंज़ीम ने अपने एक जारी आडीयो पैग़ाम में अपने ज़ेर तसल्लुत इलाक़ों में ख़िलाफ़त का ऐलान किया है। पैग़ाम में दाअश के सरबराह अबू बकर अल बग़दादी को दुनिया भर के मुसलमानों का ख़लीफ़ा क़रार दिया गया है।

दूसरी जानिब इराक़ के साबिक़ सदर सद्दाम हुसैन के आबाई शहर तकरीत में फ़ौज और दाअश जंगजूओं में शदीद झड़पें जारी हैं, फ़ौज ने तकरीत पर गुज़श्ता रोज़ टैंकों, बखतरबंद गाड़ीयों और फ़िज़ाई हमले से ऑप्रेशन शुरू किया जो इराक़ी हुक्काम के मुताबिक़ ताहाल जारी है।

रूस की जानिब से इराक़ी सेक्योरिटी फ़ोर्सेज़ को जंगी जहाज़ फ़राहम किए हैं जब कि अमेरीका के हाल ही में भेजे जाने वाले मिल्ट्री की अताशियो की जानिब से इराक़ी हुक्काम को हमलों के हवाले से तर्बीयत फ़राहम की जा रही है।

वाज़ेह रहे कि इराक़ में 2006 ‍07 के बाद से जारी फ़िर्कावाराना फ़सादाद में अब तक लाखों अफ़राद मारे जा चुके हैं जब कि हज़ारों अफ़राद ज़ख़्मी हो चुके हैं और दाअश के सामने आने के बाद से फ़िर्कावाराना फ़सादाद में तेज़ी आ गई है |