दादरी वाक़िये के असल मुल्ज़िमीन का बीजेपी से ताल्लुक़: मुलाइम सिंह यादव

लखनऊ 28 जनवरी: समाजवादी पार्टी के सरबराह मुलाइम सिंह यादव ने कहा कि साल 2012 के असेंबली चुनाव में पार्टी को वाज़िह अक्सरीयत हासिल होने के बावजूद उन्हें चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे की ख़ाहिश नहीं थी क्युं कि वो पार्टी कारकुनों के साथ ज़्यादा से ज़्यादा वक़्त गुज़ारना और हुकूमत की कारकर्दगी पर नज़र रखना चाहते थे।

समाजवादी पार्टी हेडक्वार्टर पर यूथ कन्वेंशन को मुख़ातिब करते हुए उन्होंने कहा कि साल 2012 में हमारी पार्टी को वाज़िह अक्सरीयत हासिल हुई थी लेकिन मैंने ख़ुद की बजाये अखिलेश यादव को चीफ़ मिनिस्टर बनादिया। उस वक़्त पार्टी क़ाइदीन और कारकुनान मायूस हो गए जिनका कहना है कि इन (मुलाइम) के नाम पर वोट मांगे गए थे लिहाज़ा वही चीफ़ मिनिस्टर के ओहदे पर फ़ाइज़ हूँ लेकिन मैंने ऐसा करने से गुरेज़ किया ताकि पार्टी कारकुनों के साथ घुल मिल जाऊं और हुकूमत के काम काज पर निगरानी रखी जाये। समाजवादी पार्टी सरबराह ने ये इद्दिआ किया कि इन्होंने ये तसव्वुर भी नहीं किया थाकि हुकूमत इस क़दर बेहतरीन काम करेगी जिसने पार्टी के चुनाव पर अमल आवरी की कामयाबी हासिल की है।

दादरी के दिलख़राश वाक़िया जिसमें एक मुस्लिम शख़्स को बीफ रखने के इल्ज़ाम में हलाक कर दिया गया था तज़किरा करते हुए मुलाइम सिंह यादव ने कहा कि एक शख़्स जिसका बेटा फ़ौज में शामिल और सरहदों पर लड़ता हो , मौत के घाट उतार दिया गया। इस वाक़िये में 3 मुल्ज़िमीन की निशानदेही की गई है जिनका ताल्लुक़ बीजेपी से है। अगर वज़ीर-ए-आज़म उनके नाम मालूम करना चाहते हैं तो वो इन्किशाफ़ कर सकते हैं।

वज़ीर-ए-आज़म नरेंद्र मोदी को तन्क़ीद का निशाना बनाते हुए एसपी लीडर ने कहा कि लोक सभा चुनाव के दौरान उन्होंने बलंद बाँग वादे किए थे लेकिन एक भी वादे की तकमील नहीं करसके।मुलाइम सिंह यादव ने कहा कि उन्हों (मोदी ) ने हिन्दुस्तानी इलाके पर चीन के क़बजे को बर्ख़ास्त कर देने का एलान किया था लेकिन जिस वक़्त चीनी वज़ीर-ए-आज़म हिन्दुस्तान के दौरे पर थे उस वक़्त उनकी फ़ौज हमारी सरहद की सिम्त पेशक़दमी कर रही थी।

उन्होंने कहा कि साल 2017 में समाजवादि पार्टी की दुबारा हुकूमत तशकील देने के लिए नौजवानों को अभी से कमरबस्ता होजाना चाहीए चूँकि मौजूदा हुकूमत बेहतर से बेहतर ख़िदमात अंजाम दे रही है। अगर पार्टी दुबारा हुकूमत तशकील देने में नाकाम हो गई तो वो हमेशा के लिए इक़तिदार से महरूम होजाएंगी। मज़कूरा कनवेंशन में समाजवादी पार्टी के शोबा नौजवानान (यूथ विंग) के लीडरों ने शिरकत की।