दिनेश रेड्डी की आज सुबकदोशी

आंध्र प्रदेश हाइकोर्ट ने रियास्ती पुलिस के सरबराह डी दिनेश रेड्डी की एक दरख़ास्त को आज मुस्तर्द कर दिया। 2014 तक डायरेक्टर जनरल पुलिस के ओहदे पर बरक़रार रहने के लिए उबूरी राहत के हुसूल की गिरिज़ा से सी ए टी) में दायर करदा दरख़ास्त मुस्तर्द किए जाने के बाद दिनेश रेड्डी ने अदालत में ये अपील की थी।

जस्टिस आशूतोष मोहनता और जस्टिस डी शेषाद्रि नायडू पर मुश्तमिल डेवेझने दिनेश रेड्डी की इस ख़ुसूसी हाइज़ मोशन दरख़ास्त को मुस्तर्द कर दिया।

दिनेश रेड्डी की 30 सितंबर पिर को वज़ीफे पर सुबकदोशी मुक़र्रर है। वाज़िह रहे कि एक सीनीयर आई पी एस अफ़्सर ऊमेश कुमार की तरफ़ से दायरा करदा शिकायत पर सुप्रीम कोर्ट ने रेड्डी और उनकी बीवी की तरफ से मुबयना तौर पर ग़ैर मुतनासिब असासे जमा किए जाने के इल्ज़ामात की सी बी आई तहक़ीक़ात के लिए 6 सितंबर को हुक्म दिया था।

दिनेश रेड्डी ने अपनी ख़िदमात में दो साल तक तौसीअ के लिए सी ए टी में दरख़ास्त की थी जो मुस्तर्द होगई थी। बादअज़ां हुकूमत ने उनकी एक एसी ही दरख़ास्त को मुस्तर्द कर दिया था और अब हाइकोर्ट में भी उनके दरख़ास्त मुस्तर्द होचुकी है चुनांचे 30 सितंबर पिर को उनकी सुबकदोशी यक़ीनी होगी है।