दौलते इस्लामीया के ख़िलाफ़ जंग से तुर्की लाताल्लुक़ नहीं रह सकता

तुर्की बैनुल अक़वामी इत्तिहाद से जो दौलते इस्लामीया के जिहादीयों के ख़िलाफ़ जंग कर रहा है, अलग थलग नहीं रह सकता। सदर तुर्की रजब तैयब उर्दगान ने आज ये बात कही, जबकि अनक़रा में आइन्दा हफ़्ता तुर्की की इस मुहिम में फ़ौजी शमूलीयत की तैयारीयां जारी हैं।

तुर्की कई माह से मग़रिबी ममालिक के रवैय्ये पर मायूस था और दौलते इस्लामीया के ख़िलाफ़ मुहतात मौक़िफ़ अख़्तियार किए हुए था लेकिन ऐसा मालूम होता है कि साबिक़ वज़ीरे आज़म रजब तैयब उर्दगान के गुज़िश्ता हफ़्ता बहैसीयत सदर अमरीका के दौरा के बाद तुर्की की पालिसी में नुमायां तबदीली आई है।

आलमी मआशी फ़ोरम के इजलास से जो इस्तांबूल में मुनाक़िद किया गया, कलीदी ख़ुतबा देते हुए उन्हों ने कहा कि हम मुताल्लिक़ा इदारों से जारीया हफ़्ता तबादले ख़्याल करेंगे। हमें उस की यक़ीनन ज़रूरत है, क्योंकि हम इस मुआमले से अलग थलग नहीं रह सकते।

दौलते इस्लामीया के अस्करीयत पसंद अब शाम में पेशक़दमी कर रहे हैं और तुर्की से सिर्फ़ चंद किलोमीटर के फ़ासले पर हैं। हालाँकि इस में तुर्की किस हद तक मुलव्विस रहेगा, अभी वाज़ेह नहीं हो सकता। उर्दगान ने तवील अर्सा तक सदर शाम बशारुल असद को बरतरफ़ करने का मुतालिबा किया है।