नरेंद्र मोदी भ्रष्ट मंत्रीयो और ओहदेदारों का तहफ़्फ़ुज़ (shielding / बचाव) कर रहे हैं : केजरीवाल

चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी अपनी काबीना (मंत्रीमंडल) के वुज़रा ( मंत्रीयों) को तहफ़्फ़ुज़ ( हिफाजत) फ़राहम कर रहे हैं और इस्तिग़ासा (Prosecution/अभियोग) को उनके ख़िलाफ़ कार्रवाई की इजाज़त नहीं दे रहे हैं।

टीम अन्ना के एक रुकन ( सदस्य) केजरीवाल ने एक सवाल के जवाब में कि आया वो मोदी को करप्ट ( भ्रष्ट) समझते हैं। केजरीवाल ने कहा कि इनके पास मोदी को करप्ट साबित करने के लिए कोई सुबूत मौजूद नहीं है। ताहम ( यद्वपी) ये ज़रूर कहा जा सकता है कि मोदी अपने काबीनी साथीयों को तहफ़्फ़ुज़ फ़राहम कर रहे हैं और इस्तिग़ासा (Prosecution/अभियोग) को वुज़रा के ख़िलाफ़ इल्ज़ामात आइद करने ( आरोप लगाने से) से रोक रहे हैं।

वो गुज़शता 9 साल से लोक आयुक़्त का तक़र्रुर (नियुक़्ती) करने से भी गुरेज़ कर रहे हैं। अगर मोदी हुकूमत करप्शन से पाक रियासत क़ायम करने में दिलचस्पी रखती तो इस ने अब तक लोक आयुक़्त का तक़र्रुर कर दिया होता। अगर गुजरात का कोई वज़ीर या प्रिंसिपल सेक्रेटरी करप्शन में मुलव्वस है तो इस के ख़िलाफ़ तहक़ीक़ात कोने करेगा?

रियासत में ऐसा कोई बाइख़तियार (अधिकार प्राप्त) ओहदेदार मौजूद नहीं है। ये एक ख़तरनाक सूरत-ए-हाल है। केजरीवाल कम्यूनिटी चारागाहों को हुकूमत की जानिब से रक्षा शक्ति यूनीवर्सिटी को मुख़तस करने की तजवीज़ के ख़िलाफ़ एहतिजाज में शिद्दत के लिए अहमदाबाद आए हुए थे।