नरेंद्र मोदी मुस्लमानों की ख़ुशामद में मसरूफ़

आइन्दा असेंबली इंतेख़ाबात ( में मुस्लिम राय दहिंदों के कांग्रेस की ताईद करने के अंदेशे के पेशे नज़र चीफ़ मिनिस्टर गुजरात नरेंद्र मोदी कोशिश कर रहे हैं कि समाजी इंजीनीयरिंग का फार्मूला गुजरात में भी इस्तेमाल किया जाए।

चाहे इसके लिए उन्हें अपना भगवा चोला उतारना ही क्यों ना पड़े। वो हर क़ीमत पर मुस्लिम तबक़ा को बी जे पी की ताईद ( हिमायत) पर आमादा (सहमत/ तैयार) करना चाहते हैं। ऐसा मालूम होता है कि ये एक मंसूबा बंद हिक्मत-ए-अमली ( कूटनीति) है।

नरेंद्र मोदी रियास्ती बी जे पी अक़ल्लीयती शोबा का एक इजलास ( सभा) स्टाफ़ ट्रेनिंग कालेज गांधी नगर में कल मुनाक़िद ( आयोजित) कर रहे हैं। ताकि मुसलमानों को बी जे पी की ताईद ( हिमायत/ मदद) पर आमादा करने की हिक्मत-ए-अमली ( कूटनीती) पर ग़ौर किया जा सके।

बी जे पी के तर्जुमान (spokesperson/प्रवक़्ता) जगदीश भाओसार ने कहा कि हम अक़ल्लीयती तबक़ा को बी जे पी के क़ौम परस्ती की अपील की ताईद पर आमादा करेंगे और उन्हें कांग्रेस की तक़सीम करो और हुकूमत करो पालिसी से वाक़िफ़ करवायेंगे। उन्होंने कहा कि इंतिख़ाबात ( चुनाव) में उम्मीदवारों का इंतेख़ाब उन के ज़हन पर एक बोझ बना हुआ है।

ऐसा मालूम होता है कि भगवा पार्टी कांग्रेस के रिवायती वोट बैंक को अपनी ताईद पर आमादा करने की हरमुमकिन कोशिश करेगी। भाओसार ने कहा कि पार्टी इस इजलास में कांग्रेस की वोट बैंक पालिसी का मुक़ाबला करने प्रोग्राम ऐसे अंदाज़ में तैयार करेगी कि बी जे पी के कारकुन खासतौर पर अक़ल्लीयती तबक़ा के कारकुन आज़म तरीन वक़्त पार्टी के लिए वक़्फ़ करें और अपनी रियासत के मुस्लिम राय दहिंदों (मतदातोओं) से रब्त पैदा करें।

ये पहली बार होगा जबकि गुजरात बी जे पी मुसलमानों की ख़ुशामद के मंसूबे तैयार करेगी और वो भी नरेंद्र मोदी की ज़ेर-ए-क़ियादत जिन पर 2002 के मुस्लिम दुशमन फ़सादाद में मुलव्वस (मिले हुए) होने का इल्ज़ाम आइद किया जाता है। ताहम मुस्लिम तबक़ा और बी जे पी के दरमयान हाइल ( खौफनाक) ख़लीज को दूर करने की नरेंद्र मोदी हर मुम्किन कोशिश करेंगे।

वो क़ब्लअज़ीं भी सदभावना मुहिम के तहत रियासत के अज़ला ( ज़िलों) के मुस्तक़र ( ठिकानो) पर भूक हड़तालें कर चुके हैं। कल के इजलास (सभा) में अक़ल्लीयती शोबा के 400 से ज़्यादा अरकान बिशमोल 150 मुस्लिम क़ाइदीन शिरकत करेंगे। जिन्हें बी जे पी के टिकट पर रियासत के मुख़्तलिफ़ बलदी हलक़ों से कौंसिलर मुंतख़ब ( निर्वाचित) किया गया है।