नस्र ब्वॉयज़ स्कूल में टाइगर फैस्ट का इनइक़ाद(आयोजन‌)

हैदराबाद ०१ नवम्बर: नस्र ब्वॉयज़ स्कूल में नस्र टाइगर फैस्ट 2012 का 3 ता 8 अक्टूबर इनइक़ाद (आयोजन‌)अमल में आया । शेरों के तहफ़्फ़ुज़ से मुताल्लिक़ एक बड़ी बेदारी मुहिम के सिलसिला में ये प्रोग्राम मुनाक़िद किया गया । ये एक मुनफ़रद प्रोग्राम था । ये फैस्ट गुज़शता साल शुरू की गई पहल के तसलसुल में मुनाक़िद किया गया जिसे चीर परसन नस्र एज्यूकेशन‌ल इंस्टी टयूशंस बेगम अनीस ख़ान ने टाइगर पराजकट का आग़ाज़ किया था जिस के नतीजा में नहरू ज़ुलॊजीकल पार्क में शेरनी अपर्णा को एडपट किया गया । इस टाइगर फैस्ट का आग़ाज़ 3 अक्टूबर को सी ई ओ मिस्टर मीर हफ़ीज़ उद्दीन अहमद ने किया ।

इस फैस्ट के हिस्सा के तौर पर स्कूल में मुख़्तलिफ़(विभिन्न‌) सरगर्मीयां हुईं जिसे तहरीरी मुक़ाबला , असपील बी , जंगल हंट , पिक्चर असपीक , टाइगर डीन ऐंड टाइगर शूट , पावर प्वाईंट , वाइल्डलाइफ फिल्मों की नुमाइश , पिंटिंग और डर आइनिंग मुक़ाबला , पोस्टर बनाने का मुक़ाबला कहानी सुनाने का मुक़ाबला , जंगल डांस और पा पिंटिंग मुक़ाबला मिस्टर दीपक , एजूकेशन ऑफीसर डब्ल्यूडब्ल्यू एफ़ ने तलबा की इन काविशों की सताइश की ।

इस मुहिम के सिलसिला में 12 अक्टूबर को जवाइंट सैक्रेटरी-ओ-डायरैक्टर नस्र एजूकेशन सोसाइटी नवाब मीर क़ुतुब उद्दीन ख़ान और प्रिंसिपल बरीगीडर ऐच रवी कुमार ने नस्र ब्वॉयज़ की जानिब से टाइगर अडॉप्शन केलिए क्यूरेटर मिस्टर शंकरण को एक लाख रुपय का चैक पेश किया ।