नाटो की माज़रत ख़्वाही मुस्तर्द, संगीन नताइज का इंतिबाह

ईस्लामाबाद । 29 नवंबर (पी टी आई) पाकिस्तानी फ़ौज ने अमरीका की ज़ेर-ए-क़ियादत नाटो अफ़्वाज की सरहद पार हमलों के लिए जिस के नतीजा में कम से कम 24 पाकिस्तानी सिपाही हलाक होगए थे, इस फ़ौजी तंज़ीम के सरबराह की माज़रत ख़्वाही को आज मुस्तर्द करदिया और इंतिबाह दिया कि इस कार्रवाई के संगीन नताइज बरामद होंगे। पाकिस्तान के फ़ौजी तर्जुमान मेजर जनरल अतहर अब्बास ने कहा कि पाकिस्तानी सिपाहीयों की हलाकत के लिए नाटो की माज़रत ख़्वाही काफ़ी नहीं है।

नाटो के इस हमला के संगीन नताइज बरामद होंगे। नाटो के सैक्रेटरी जनरल एंडर्स फ़ोघ रासमूसेन ने गुज़शतारोज़ कहा था कि उन्हों ने वज़ीर-ए-आज़म पाकिस्तान यूसुफ़ रज़ा गिलानी के मौसूमा अपने एक मकतूब में इस ग़ैर इरादी और अलमनाक हमले पर माज़रत ख़्वाही का इज़हार किया है। उन्हों ने मकतूब में लिखा था कि पाकिस्तानी सिपाहीयों की मौत भी अफ़्ग़ान और नाटो सिपाहीयों की मौत की तरह अफ़सोसनाक और नाक़ाबिल-ए-क़बूल है। पाकिस्तान ने अपने दो फ़ौजी आफ़िसरान के बिशमोल मुतअद्दिद सिपाहीयों की नाटो के फ़िज़ाई हमले में हलाकतों पर शदीद ब्रहमी का इज़हार किया है।

अफ़्ग़ान सरहद से मतसला पाकिस्तानी महमंद कबायली इलाक़ा पर नाटो ने फ़िज़ाई हमला किया था, जिस में 24 पाकिस्तानी सिपाही हलाक हुए हैं। मेजर जनरल अतहर अब्बास ने बीबी सी उर्दू को दिए गए इंटरव्यू में कहा कि नाटो की माज़रत ही काफ़ी नहीं है और हम इस को क़बूल नहीं करेंगी। माज़ीमें भी इस किस्म के हमले किए जा चुके हैं। ऐसे हमले हमारे लिए बहरहाल नाक़ाबिल-ए-क़बूल हैं। मेजर जनरल अतहर अब्बास ने बताया कि गुज़शता साल के दौरान इस किस्म के नाटो हमलों में कम से कम 72 पाकिस्तानी सिपाही हलाक और दीगर 250 ज़ख़मी हुए हैं। उन्हों ने कहा कि नाटो हमलों के जवाब में किए जाने वाले इक़दामात पर पाकिस्तान की क़ियादत कोई क़तई फ़ैसला करेगी।