नाटो फायरिंग की तहक़ीक़ात जल्द ही मुकम्मल होगी: अमरीका

ईस्लामाबाद 11 दिसंबर (यू एन आई) अमरीका ने पाकिस्तान को यक़ीन दहानी कराते हुए कहा है कि शेमाली ओक़यानोसी माहदाती तंज़ीम (नाटो) के ज़रीये गुज़शता 26 नवंबर को पाकिस्तानी फ़ौजीयों पर की गई फायरिंग की तहक़ीक़ात जल्द ही मुकम्मल होजाएगी। पाकिस्तान में अमरीकी सफ़ीर कैमरोन मनटीर ने पाकिस्तान की वज़ीर-ए-ख़ारजा हिनारब्बानी खुर से मुलाक़ात की और दोनों मुल्कों के दरमयान बाहमी ताल्लुक़ात की मौजूदासूरत-ए-हाल पर तबादला ख़्याल किया।

मिस्टर मोनटीर ने मुहतरमा खुर को नाटो की फायरिंग की तहक़ीक़ात जल्द पूरी करने और दोनों मुल्कों के दरमयान ताल्लुक़ात बेहतर करके पाकिस्तान की हुकूमत के साथ मिल कर काम करने का यक़ीन दिलाया है। इस दौरान मुहतरमा खर ने मिस्टर मनटीर से कहा कि दोनों मुल्कों के दरमयान ताल्लुक़ातबाहमी एहतिराम पर मबनी होते हैं। उन्हों ने कहा कि हाल ही में पेश आने वाले वाक़ियातके बाद दोनों मुल्कों के दरमयान ताल्लुक़ात का फिर से तजज़िया करने की ज़रूरत है।

वाज़ेह रहे कि पाकिस्तान की शुमाल मग़रिबी सरहद पर वाक़्य पाकिस्तान की दो फ़ौजी चौकीयों पर नाटो के ज़रीया की गई फायरिंग में 25 से ज़ाइद पाकिस्तानी फ़ौजी मारे गए थी। इस वाक़िया के बाद पाकिस्तान और अमरीका के दरमयान ताल्लुक़ात कशीदा होगई। इस सिलसिले में पाकिस्तान ने अमरीका को आइन्दा 11 डसमबर तक बलोचिस्तान सूबे में वाक़्य शमसी अर बेस को ख़ाली करने को कह दिया और नाटो के फ़ौजीयों के ले रसद बंद करदी।