नायडू के आग के पुतले या तेलूगूदेशम के पर्चम नज़र-ए-आतिश करने के ख़िलाफ़ इंतिबाह

तेलूगूदेशम पार्टी ने तेलंगाना राष़्ट्रा समीती सदर मिस्टर के चंद्रशेखर राव को सख़्त अलफ़ाज़ में इंतिबाह देते हुए कहा कि अगर टी आर ऐस क़ाइदीन-ओ-कारकुन मिस्टर नायडू के आग के पुतले या तेलूगूदेशम के पर्चम नज़र-ए-आतिश करते हैं तो ऐसी सूरत में इन का इलाक़ा तेलंगाना में चलना फिरना मुश्किल कर दिया जाएगा।

रुकन असेंबली तेलूगूदेशम मिस्टर ई दयाकर राव ने आज ज़राए इबलाग़ के नुमाइंदों से बातचीत करते हुए ये बात कही। उन्हों ने बताया कि तेलूगूदेशम पार्टी की जानिब से मर्कज़ी हुकूमत को वाज़ेह मकतूब रवाना किए जाने के बावजूद टी आर ऐस तेलूगूदेशम पार्टी को निशाना बनाते हुए अवाम को बदगुमान करने की कोशिश कर रही है।

मिस्टर ई दयाकर राव ने बताया कि तेलूगूदेशम पार्टी की जानिब से वाज़ेह मौक़फ़ इख़तियार किए जाने के बाद तेलंगाना राष़्ट्रा समीती अपने वजूद के मुताल्लिक़ फ़िक्रमंद है। उन्हों ने इल्ज़ाम आइद किया कि सदर टी आर ऐस रियासत के अवाम को गुमराह करते हुए उन्हें धोका दे रहे हैं।

उन्हों ने बताया कि इस सूरत-ए-हाल में रियासत की तक़सीम के मसला पर सिर्फ़ कांग्रेस का नज़रिया ग़ैर वाज़ेह है। ये बात साबित होचुकी है लेकिन इस के बावजूद कांग्रेस अरकान पार्लीमान तेलंगाना अवाम को झूटी तसल्ली देते हुए गुमराह कर रहे हैं।

मिस्टर दयाकर राव ने कहा कि तेलूगूदेशम पार्टी के प्रोग्रामों में रुकावट पैदा करने वालों को अब तेलंगाना अवाम ख़ुद सबक़ सिखाएं गे। चूँकि अवाम को इस बात का अंदाज़ा होचुका है कि तेलंगाना के हक़ीक़ी दोस्त और दुश्मन कौन हैं।