नीतीश कुमार और लालू प्रसाद यादव के दरमियान इख़तिलाफ़ात

पटना: चीफ़ मिनिस्टर बिहार नीतीश कुमार और सदर आर जे डी लालू प्रसाद यादव ने फिर एक बार एक प्रोग्राम में शहि नशीन पर एक दूसरे के साथ बैठने से गुरेज़ किया जिस के बाइस दोनों जमातों के दरमियान ख़लीज की क़ियास आराईयां मज़ीद शिद्दत इख़तियार करगई हैं।

ये दोनों क़ाइदीन को सदर जनतादल मुत्तहदा शरद यादव के साथ माही ग़ैरों की महा रैली में शिरकत और शहि नशीन पर हाज़िर होना था। शैडूल के मुताबिक़ चीफ़ मिनिस्टर नीतीश कुमार को महा रैली का इफ़्तिताह करना था लेकिन उनके प्रोग्राम के मंसूख़ी का ऐलान कर दिया गया।

मीडिया के नुमाइंदों ने जब उनसे रैली में शिरकत से गुरेज़ की वजूहात दरयाफ़त की जिस में उन्हें लालू प्रसाद के साथ शहि नशीन पर मौजूद रहना था, नीतीश कुमार ने कहा कि हाल ही में उनकी आँख का ऑप्रेशन हुआ है जिस के बाइस वो शिरकत करने से क़ासिर रहे और रैली के मुंतज़मीन को पेशगी इत्तिला भी दे दी गई।

इस ग़ैर मुतवक़्क़े तबदीली से ये क़ियास आराई की जा रही है कि दोनों जमातों में सब कुछ ठीक ठाक नहीं है और बिहार असेम्बली इंतिख़ाबात से क़बल जनतादल मुत्तहदा और आर जे डी के दरमियान इत्तेहाद मुश्किल नज़र आरहा है। ताहम बिहार के वज़ीर अफ़्ज़ाइश मवीशयान बीदया नाथ साहनी जोकि गांधी मैदान में रैली मुनाक़िद करने में अहम रोल अदा किया है, बताया कि चीफ़ मिनिस्टर की ग़ैर हाज़िरी को सियासी रंग ना दिया जाये।

उन्होंने कहा कि नीतीश कुमार की आँख के ऑप्रेशन के बाइस वो प्रोग्राम में शिरकत नहीं करसके और इस ख़सूस में कोई सियासी मफ़हूम ना निकाला जाये। उन्होंने बताया कि रैली में सदर जनतादल मुत्तहदा शरद यादव, रियासती सदर बी नारायण सिंह और दीगर वुज़रा और दोनों पार्टीयों के क़ाइदीन ने आर जे डी सरबराह लालू प्रसाद यादव के साथ शिरकत की। ये दूसरा मौक़ा है कि नीतीश कुमार ने अपने बड़े भाई लालू प्रसाद यादव के साथ शहि नशीन पर बैठने से गुरेज़ किया। क़ब्लअज़ीं 19 अप्रैल को नीतीश कुमार ने पटना की एक रैली में शिरकत नहीं की जिस में आर जे डी सरबराह शरीक थे।