नीतीश कुमार में वज़ीर-ए-आज़म बनने की अहलीयत : शत्रुघन सिन्हा

अदाकार व सियासतदां शत्रुघन सिन्हा ने एक और फुलझड़ी छोड़ते हुए कहा कि वज़ीर-ए-आला बिहार नीतीश कुमार में हिंदुस्तान के वज़ीरे आज़म के जलील-उल-क़दर ओहदे पर फ़ाइज़ होने की तमाम तर सलाहियतें मौजूद हैं। याद रहे कि शत्रुघन सिन्हा ने कुछ रोज़ क़ब्ल ही वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे के लिए अडवानी को नरेंद्र मोदी पर तर्जीह दी थी और कहा था कि अडवानी एक तजरुबेरकार सियासतदां हैं जिन्हें मुल्क के आला तरीन ओहदे पर फ़ाइज़ होना चाहीए।

शत्रुघन सिन्हा ने कहा कि नीतीश कुमार ऐसे सियासतदानों में शामिल जो मुल्क के चंद अहम और कामियाब वुज़रा-ए-आला में शुमार किए जाते हैं। जय प्रकाश नारायण एयपोर्ट पर अख़बारी नुमाइंदों से बात करते हुए उन्होंने ये बात कही। मौसूफ़ पटना साहिब से बी जे पी के लोकसभा रुक्न हैं। उन्होंने वज़ाहत करते हुए कहा कि वो ये बात इसलिए कह रहे हैं कि नीतीश कुमार उन चुनिंदा सियासतदानों में शामिल हैं जिन के पास वज़ीर-ए-आज़म के ओहदे पर फ़ाइज़ होने की भी अहलीयत है। बहरहाल आख़िर में तो यही कहना पड़ता है कि वज़ीरे आज़म वही बन सकता है, जिसका पार्टी इंतिख़ाब करे।

चूँकि नीतीश कुमार के साथ उन के शख़्सी रवाबित इंतिहाई ख़ुशगवार हैं लिहाज़ा वो (सिन्हा) कोशिश करेंगे कि एन डी ए और जे डी (यू ) के दरमियान पाई जाने वाली ख़लीज को पाट सकें। याद रहे कि साबिक़ वज़ीर-ए-आज़म अटल बिहारी वाजपाई की क़ियादत वाली मर्कज़ी हुकूमत में शत्रुघन सिन्हा को मर्कज़ी विज़ारत का क़लमदान भी दिया गया था।