न्यूक्लीयर प्रोग्राम और इराक़ में मुदाख़िलत के ख़िलाफ़ ईरान को अमरीका की वार्निंग

वाशिंगटन 16 नवंबर (पी टी आई) अमरीका ने ईरान को न्यूकलीयर असलाह से लैस होने से रोकने के अह्द का इआदा करते हुए आज वार्निंग दी कि तहरान का ऐटमी प्रोग्राम , बढ़ती हुई ब्लास्टिक् मीज़ाईल सलाहीयतें और इराक़ में इस्तिहकाम शिकनी के लिए असर-ओ-रसूख़ बढ़ाने की कोशिशें सारे मशरिक़ी वसती के साथ ख़ुद अमरीकी मुफ़ादात के लिए भी संगीन ख़तरा हैं।

अमरीकी वज़ीर-ए-दिफ़ा लीवन पेनेटा ने इराक़ पर अमरीकी कांग्रेस में सनीट की मुसल्लह ख़िदमात कमेटी के इजलास पर जरह के दौरान कहा कि इराक़ के मुस्तक़बिल पर अपना असर-ओ-रसूख़ बढ़ाने के लिए ईरान मुसलसल अपनी कोशिशों में मसरूफ़ है। ईरानी हुकूमत अपने इलाक़ाई अज़ाइम को आगे बढ़ाने के लिए इराक़ को कमज़ोर करना चाहती हैं और इराक़ी सयासी अमल को सुबू ताज करने की कोशिशें की जा रही हैं।

इस मक़सद के लिए बेक़सूर इराक़ी शहरीयों और ख़ुद हमारे वजूद के ख़िलाफ़ तशद्दुद भड़काया जा रहा है । उन्हों ने कहा कि इराक़ एक ख़ुदमुख़तार मुल्क़् और एक उभरती जमहूरीयत है और अमरीका वहां से इस साल के इख़तताम तक अपनी फ़ौज वापिस तलब कर लेना चाहता है।

मिस्टर पेनेटा ने ऐलान किया कि जंग ज़दा मुल्क इराक़ अमरीकी फ़ौज की मौजूदगी के बगै़र भी अपनी दाख़िली सलामती से निमटने के लिए तैय्यार है।