पंजाब में 65 , उत्तराखंड में 70 फीसद राय दही

चंडीगढ़/ देहरादून, ३१ जनवरी (पी टी आई) पंजाब असेंबली इलेक्शन में जो आज बाज़ अज़ला में मामूली झड़पों के मासिवा-ए-पुरअमन तौर पर गुज़र गया, 1.67 करोड़ में से अंदाज़न 65 फ़ीसदी वोटरों ने अपने हक़ राय दही से इस्तेफ़ादा किया जबकि उत्तराखंड असेंबली इंतेख़ाबात में लग भग 70 फ़ीसद पोलिंग रिकार्ड की गई, जिस ने 788 उम्मीदवारों बिशमोल चीफ़ मिनिस्टर बी सी खंडूरी और सदर प्रदेश कांग्रेस यशपाल आर्या की इंतेख़ाबी क़िस्मत पर महर लगा दी है।

स्पेशल चीफ इलेक्ट्रोल ऑफीसर ऊषा आर शर्मा ने कहा कि पंजाब में पोलिंग का तनासुब इबतिदाई रिपोर्टस के मुताबिक़ लग भग 65 फीसद है। वोटों की गिनती 6 मार्च को होगी। क़बल अज़ीं पंजाब और अतरखनड के मुख़्तलिफ़ हिस्सों से दोपहर तक असेंबली इंतेख़ाबात में औसत से तेज़ राय दही की इत्तिला मिली, जबकि दोनों रियास्तों में 1866 उम्मीदवारों बिशमोल वज़ारत आला के ख़ाहिश मंदों प्रकाश बादल, अमरेन्द्र सिंह और बी सी खंडूरी की इंतेख़ाबी क़िस्मत का फ़ैसला होगा।

पोलिंग की शुरूआत दोनों रियास्तों में सुबह की सर्द लहर के सबब सुस्त अंदाज़ में हुई लेकिन दिन बढ़ने के साथ तेज़ी आती गई। ओहदेदारों ने कहा कि इबतिदाई चार घंटों के दौरान कोई भी नाख़ुशगवार वाक़िया रौनुमा नहीं हुआ। पंजाब में 117 रुकनी असेंबली के इंतेख़ाब केलिए 1.76 करोड़ राय दहिंदों में से लग भग 45 फ़ीसद ने 1400 बजे तक अपने हक़ राय दही से इस्तिफ़ादा कर लिया।

पंजाब के जवाइंट चीफ़ इलेक्ट्रोल ऑफीसर गुरकीरत कृपाल सिंह ने चंडीगढ़ में कहा कि पोलिंग का तनासुब 1400 बजे तक 45 फ़ीसदी है। उत्तराखंड में ओहदेदारों ने कहा कि तक़रीबन 20 से 25 फ़ीसद पोलिंग इबतिदाई घंटों में रिकार्ड हुई, नीज़ ये कि इबतदा-ए-में सब कुछ पुरअमन रहा।

70 निशस्ती असेंबली केलिए 788 उम्मीदवार अपनी इंतेख़ाबी क़िसमत आज़माई कर रहे हैं। खंडूरी ने जो उत्तराखनड में बी जे पी के वज़ारत आला उम्मीदवार हैं, कहा: (अवाम की तरफ़ से इस पार्टी केलिए) काफ़ी अच्छा रद्द-ए-अमल है। ये बहुत मुसबत इशारा है और ये कि हमारा तास्सुर है हम आसानी से हुकूमत तशकील देंगे लेकिन फिर एक बार फ़ैसला अवाम को करना है। पंजाब में अगरचे बठिंडा और लुधियाना से मामूली झड़पों की इत्तेलाआत वसूल हुई हैं लेकिन इलेक्ट्रोल ऑफ़िस ने दुहराया कि पोलिंग पुरअमन रही और रियासत में कोई नाख़ुशगवार वाक़िया पेश नहीं आया।

सदर प्रदेश कांग्रेस अमरेन्द्र सिंह ने पटियाला रवानगी से क़बल सहाफ़ीयों से बातचीत में दावा किया कि हरियाणा के सिरसा में हेडक्वार्टर वाला फ़िर्क़ा डेरा सच्चा सौदा उन की पार्टी की हिमायत कर रहा है। उन्हों ने कहा कि डेरा की कांग्रेस को ताईद हासिल है। डेरा से ये पयाम अपने भक्तों तक पहुंच चुका है और वो कांग्रेस की हिमायत कर रहे हैं। डेरा के हामीयों से अकालियों के बरताव के पेशे नज़र ये तो होना ही था।

अमरेन्द्र ने दावा किया कि इन की पार्टी की ताईद में वाज़िह लहर है। हम वाज़िह तौर पर जीत रहे हैं और जैसा कि मैंने कहा हम 70 नशिस्तों से आगे जाऐंगे। कांग्रेस के वज़ारत आला उम्मीदवार ने कहा, पंजाब के अवाम अकालियों की बेदख़ली चाहते हैं। कोई तरक़्क़ी नहीं हुई है और (डिप्टी चीफ़ मिनिस्टर और सदर एसए डी) सुखबीर सिंह बादल अवाम को ख़ाबों की दुनिया में महव रखने कोशां हैं।

हक़ीक़त में कोई तरक़्क़ी दिखाई नहीं दे रही है। ज़ाइद अज़ 250 उम्मीदवारों बिशमोल अमरेन्द्र सिंह, उन की अहलिया और मर्कज़ी वज़ीर परनीत कौर ने सिरसा में डेरा हेडक्वार्टर का दौरा करते हुए इस फ़िर्क़ा के सरबराह गुरमीत राम रहीम सिंह से आशीर्वाद चाहा था।

84 साला चीफ़ मिनिस्टर प्रकाश सिंह बादल ने अपने आबाई हलक़ा लाम्बी के मौज़ा बादल में अपना वोट डालने के बाद कहा कि एसए डी। बी जे पी इत्तिहाद गुज़श्ता पाँच साल की तरक़्क़ी की असास पर बह आसानी जीत जाएगा। इस दौरान अमरेन्द्र सिंह ने पटियाला में अपने अरकान ख़ानदान के हमराह अपने हक़ राय दही से इस्तिफ़ादा किया। साबिक़ चीफ़ मिनिस्टर के हमराह उन की वालिदा मोहिंदर कौर (9 साल), हमशीरा रूप और कज़न बिरादर राजा रणधीर सिंह (सैक्रेटरी जनरल, इंडियन ओलम्पिक एसोसीएसन) थे।

सदर पंजाब कांग्रेस की अहलिया और मर्कज़ी वज़ीर परनीत कौर और इस जोड़े की दुख़तर जुए इंदर कौर और बहू रेशमा सिंह अपना वोट डालने के लिए अलहदा कार में आए। जय इंदर कौर के बड़े फ़र्ज़ंद अंगद सिंह भी उन के हमराह थे। रिपोर्टस ने कहा कि बाअज़ अश्ख़ास ने लुधियाना के बी जे पी युवा मोरचा जनरल सेक्रेटरी संजय कपूर पर हमला किया

जिस से उन्हें मामूली चोटें आएं। एक और रिपोर्ट के मुताबिक़ बठिंडा में अमरीक सिंह रोड पर वाक़्य डेरा सच्चा सौदा ऑफ़िस पर पथराव किया गया। ताहम पुलिस की मुदाख़िलत के बाद सूरत-ए-हाल क़ाबू में आ गई। साबिक़ वज़ीर मनप्रीत बादल ज़ेर क़ियादत पीपल्ज़ पार्टी आफ़ पंजाब ने बधलदा में बाअज़ ई वे एम्स में मुबय्यना बिगाड़ होने का इल्ज़ाम आइद किया लेकिन सी ई ओ ने कहा कि रिज़र्व स्टाक वाले बाअज़ मशीनों की मुरम्मत हो रही थी कि पी पी पी के बाअज़ मेंबरस ने क़ियास कर लिया कि कुछ टम्परिंग की जा रही है, जो हक़ीक़त नहीं है।

रिपोर्टस ने कहा कि बाअज़ मशीनों को जिन में तकनीकी खामियां पैदा हुईं और इस के नतीजे में इंतेख़ाबी अमल में मामूली ख़लल हुआ, फ़ौरी तौर पर महफ़ूज़ स्टाक में से बदल दिया गया। इत्तिलात के मुताबिक़ रियासत भर में मुख़्तलिफ़ पोलिंग बोथस पर काफ़ी तवील क़तारें देखने में आएं। पंजाब की 117 असैंबली नशिस्तों केलिए 1,078 उम्मीदवारों बिशमोल प्रकाश बादल और अमरेन्द्र सिंह की इंतिख़ाबी क़िस्मत आज मुहरबनद हो गई है।

पोलिंग का इनइक़ाद पंजाब के 22 अज़ला में 19,841 पोलिंग स्टेशनों में हो रहा है।